LindaM Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Halloys! I dag har jeg hatt en rar dag med veldig mye tanker. Lite sammmendrag: Tok en test i dag tidlig fordi jeg skulle på fest, og puppene har vært ekstra ømme på en annerledes måte. Jeg begynte å spotte litt i går kveld, så trua var virkelig ikke tilstede, men måtte bare teste. (Er ikke mer enn 9-10dpo) Innen 2 min kunne jeg skimte et kryss i cb testen min.. Hjertet begynte å dunke!! Måtte vekke mannen for å spørre om han så noe. Han sa først nei, men etter en stund kunne han også se den svaaake loddrette streken. Men da hadde det jo gått 20 min, så vi tok den med en klype salt, og jeg dro på jobb. Jeg tok en test til av samme slaget 5 timer senere. Egentlig bare for å konstatere at det var en skyggestrek på den første. Men nok en gang innen veldig kort tid 1-2 min kom det en svak loddrett strek. Dere tror sikkert at jeg er gal, men jeg fikk en test som en venninne/kollega av meg hadde liggende hjemme. Skulle egentlig spare den til i morgen.. men måtte ta den i kveld rett før vi skulle på fest. Samme skjedde der. Jeg ropte på mannen, og han så det klart og tydelig selv om streken er veldig svak. Kan vel ikke være noe galt med 3 tester?? Men jeg spotter jo brunt. Ikke så mye, men nok til at jeg tviler på at dette virkelig kan stemme. Skal kjøpe en digital på mandag og se om den slår ut. Det ble en alkoholfri fest hvertfall! Ikke så lett, men klarte å late som jeg drakk! he he Alkofri vin først, og tranebærjuice med vann og litt lime + sukker oppi! Ser ut som drink det! Nå som testene er gamle, er selvfølgelig strekene mye tydeligere. litt sterkere på ene siden og tones ut. Er dette et problem med cb, eller er jeg virkelig gravid?? Hvis noen har opplevd det samme uten å være gravide, så vær så snill å si ifra til meg.. Har hatt mye syklustull.. Så er utrolig skeptisk..
Raven Emerald Skrevet 21. august 2011 #2 Skrevet 21. august 2011 Høres ut som en gratulasjon er på sin plass. =) Når det gjelder spottingen, er det visst ikke uvanlig å spotte brunt. Jeg gjorde det selv, og i lettere panikk fikk jeg en UL for å sjekke lille knøtt. Og alt stod bra til med avleggeren. =) Blodspor er ikke så uvanlig, og det trenger ikke en gang å komme fra livmoren. Så lenge det er bare litt, er det neppe grunn til bekymring. Spesielt ikke om du ikke har vondt (menssmerter) i tillegg. 1
LindaM Skrevet 21. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2011 Tok en strimmeltest fra billigtester i dag tidlig. Det kom en svak strek der også gitt! Spottingen er svakere i dag også.. Gud, som jeg håper!!!!
Niennas Skrevet 21. august 2011 #4 Skrevet 21. august 2011 Høres ut som en gratulasjon er på sin plass. =) Når det gjelder spottingen, er det visst ikke uvanlig å spotte brunt. Jeg gjorde det selv, og i lettere panikk fikk jeg en UL for å sjekke lille knøtt. Og alt stod bra til med avleggeren. =) Blodspor er ikke så uvanlig, og det trenger ikke en gang å komme fra livmoren. Så lenge det er bare litt, er det neppe grunn til bekymring. Spesielt ikke om du ikke har vondt (menssmerter) i tillegg. Jeg vil bare si at jeg hadde menssmerter konstant i første trimester, så det i seg selv trenger ikke være negativt det heller, det er bare ligamentsmerter (livmor som strekker seg)
Raven Emerald Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Jeg vil bare si at jeg hadde menssmerter konstant i første trimester, så det i seg selv trenger ikke være negativt det heller, det er bare ligamentsmerter (livmor som strekker seg) Jepp, men dersom det i tillegg er blodspor/friskt blod, kan det nok være greit å forberede seg, evt. prøve å få en sjekk hos lege. =) Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt, men fordi det kan tyde på at det er det. Det var iallefall det de sa da jeg var hos legen sist. =)
Athene Skrevet 21. august 2011 #6 Skrevet 21. august 2011 Dette høres jo lovende ut. Krysser fingrene for deg.
LindaM Skrevet 21. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2011 Dette høres jo lovende ut. Krysser fingrene for deg. Tusen takk! Skal prøve å holde ut til tirsdag med å teste igjen.. Håper bare jeg greier det. Har jo lyst til å teste hele tiden! Krysser fingrene for deg også!
Athene Skrevet 21. august 2011 #8 Skrevet 21. august 2011 Tusen takk! Skal prøve å holde ut til tirsdag med å teste igjen.. Håper bare jeg greier det. Har jo lyst til å teste hele tiden! Krysser fingrene for deg også! I know...Men i dag har jeg vært flink, bare en test. Jeg har googlet og lest en del, og det kan se ut til at så mange helt svake tester på rad sannsynligvis betyr en tidlig abort, altså noe som har kommet hakket lengre enn en kjemisk graviditet, men som har stoppet å utvikle seg veldig tidlig. Så er betydelig roligere enn jeg var for noen dager siden. Om noen dager har vi svaret, det er bare å fokusere på noe annet frem til det.
LindaM Skrevet 22. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2011 Jeg er gravid!!!!! Tok en digital i dag, og der stod det "gravid 1-2" Blinket først masse rart i displayet, så jeg trodde den skulle være negativ, men neida! Fantastisk!!! Vi er så ubeskrivelig glade!! Etter ett år med syklustull, spotting og hormonkur så satt den endelig! Nå må lille spira klamre seg fast! Lykke til Atheene! Håper du er like heldig! For en lykke 2
Athene Skrevet 22. august 2011 #11 Skrevet 22. august 2011 Jeg er gravid!!!!! Tok en digital i dag, og der stod det "gravid 1-2" Blinket først masse rart i displayet, så jeg trodde den skulle være negativ, men neida! Fantastisk!!! Vi er så ubeskrivelig glade!! Etter ett år med syklustull, spotting og hormonkur så satt den endelig! Nå må lille spira klamre seg fast! Lykke til Atheene! Håper du er like heldig! For en lykke Å, så fantastisk!!! Nå ble jeg glad Krysser alt jeg har for at spiren din klamrer seg fast. Her er status det samme, samme skyggestreken for femte dag på rad, helt utrolig... Og den dukker ikke opp på ettermiddagsurin. I morgen er IKM, da tar jeg en ny CB.
LindaM Skrevet 22. august 2011 Forfatter #12 Skrevet 22. august 2011 Å, så fantastisk!!! Nå ble jeg glad Krysser alt jeg har for at spiren din klamrer seg fast. Her er status det samme, samme skyggestreken for femte dag på rad, helt utrolig... Og den dukker ikke opp på ettermiddagsurin. I morgen er IKM, da tar jeg en ny CB. Tusen tusen takk! Utrolig rart at denne streken din dukker opp på så mange tester uten at det skal være noe.. Samtidig så skjønner at du ikke vil håpe for mye. Jeg håper virkelig testen din i morgen viser et ordentlig resultat! Jeg klarte selvfølgelig ikke å holde meg til morgenurinen i morgen, så testet på ettermiddagsurin i stad. Måtte bare! Puppene mine er så vonde, så tenkte at da må jeg jo produsere nok hcg til å gi utslag! og heldigvis var det nok! Kroppen og psyken min har virkelig sagt i fra denne syklusen! Jeg fikk antibiotika hos legen pga urinveisinfeksjon, og sa klart i fra at jeg prøver å bli gravid, så måtte få noe som var trygt i forhold til det. Heldigvis!! Og siden jeg begynte å spotte på fredag, hadde jeg slått fra meg å teste på lørdag før jeg skulle på fest. Men jeg drømte at jeg fikk positiv test, så da bare måtte jeg + at disse puppene var så annerledes vonde. Veldig glad for det nå! Har derfor heldigvis ikke tatt farlige medisiner eller rørt alkohol denne syklusen! Sender over masse positive tanker, og god energi til deg! Lykke til med testen i morgen!
LindaM Skrevet 24. august 2011 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer masse! Tusen takk! Utrolig hyggelig med gratulasjoner!
Gjest Dorey Skrevet 25. august 2011 #16 Skrevet 25. august 2011 Ååå, så utrolig godt å høre! Gratulerer så masse!
LindaM Skrevet 27. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 27. august 2011 Ååå, så utrolig godt å høre! Gratulerer så masse! Tuuusen takk! Herlig følelse!
lilla1983 Skrevet 11. september 2011 #18 Skrevet 11. september 2011 Gratulerer så masse <3 Jeg håper jeg også her jeg sitter...4 dager over IKM, men svak rosa spotting nå og mensenvondt for 6 døgnet på rad:/ skeptisk!!
ElaineBenes Skrevet 12. september 2011 #20 Skrevet 12. september 2011 (endret) Endret 12. september 2011 av ElaineBenes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå