Gå til innhold

Kjolen til bruden til Harald Rønneberg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke hjelpe, men den var nydelig!

Märtha og Ari så forresten skikkelig tragiske ut!

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke hjelpe, men den var nydelig!

Märtha og Ari så forresten skikkelig tragiske ut!

Det gjør de jo alltid..

• Liker 3
Skrevet

For en nydelig kjole, falt pladask!! Noen som vet hva modellen heter, evt hvor den kan kjøpes? Jeg ser omtrent bare stroppeløse kjoler og det vil jeg ikke ha. Noen som kan hjelpe? :-)

http://www.seher.no/876141/harald-ronneberg-giftet-seg

Jeg skulle akkurat til å poste en tråd med samme spørsmål. For en nydelig kjole!

Skrevet

Noen som veit?

Skrevet

I følge se og hør ble den kjøpt på e-bay...

Gjest Alabama
Skrevet

Den var nydelig! Og kledelig! :Nikke:

Sånn vil jeg også ha... :blush:

Skrevet

Jeg trodde først det var Agape, er en lang selskapskjole man kan bestille i hvitt evt andre farger som liker veldig.

Men, hennes krysset litt over i bryststykket - så det stemmer sikkert at den er kjøpt på ebay. har sett flere liknende der.

Skrevet

Jeg trodde først det var Agape, er en lang selskapskjole man kan bestille i hvitt evt andre farger som liker veldig.

Men, hennes krysset litt over i bryststykket - så det stemmer sikkert at den er kjøpt på ebay. har sett flere liknende der.

Kan du linke til en selger som selger den på ebay?

Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med den kjolen? Jeg synes den ser helt ordinær ut, ihvertfall på det bildet det er linket til her.

• Liker 4
Skrevet
Marylise har flere kjoler som ligner litt den kjolen som det er linket til.
Skrevet

Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med den kjolen? Jeg synes den ser helt ordinær ut, ihvertfall på det bildet det er linket til her.

Ja, den er ganske ordinær, men den er akkurat slik jeg ønsker at min brudekjole skal se ut. Jeg vil ha en kjole som jeg synes passer meg, og det innebærer ikke-stroppeløs, v-hals og markering av midjen. Derfor likte jeg den så godt. :)

For øvirg må jeg si at de fleste brudekjolene som selges og brukes ser ganske "ordinære" ut... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Nydelig brudekjole

Kjolen som Märtha brukte hadde jeg brukt på jobb, ikke i et bryllup :forvirret:

• Liker 1
Skrevet

I alle dager som Märtha så ut. Krøllete kjole og veldig stygt kneparti.

• Liker 1
Skrevet

Ari har jo alt for liten smoking, uten sløyfe!

Skrevet

Ja, den er ganske ordinær, men den er akkurat slik jeg ønsker at min brudekjole skal se ut. Jeg vil ha en kjole som jeg synes passer meg, og det innebærer ikke-stroppeløs, v-hals og markering av midjen. Derfor likte jeg den så godt. :)

For øvirg må jeg si at de fleste brudekjolene som selges og brukes ser ganske "ordinære" ut... :sjenert:

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha en ordinær kjole akkurat på bryllupsdagen sin. På denne ene, spesielle dagen burde man tenke annerledes og være litt kreativ, mener jeg. Som de fleste brudekjoler nå for tiden, synes jeg fru Rønnebergs kjole er for ordinær og enkel. Ikke at man trenger å se ut som en kjempediger bløtkake som på 80 tallet, men det får være måte på hvor enkelt det skal være også da.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk vil ha en ordinær kjole akkurat på bryllupsdagen sin. På denne ene, spesielle dagen burde man tenke annerledes og være litt kreativ, mener jeg. Som de fleste brudekjoler nå for tiden, synes jeg fru Rønnebergs kjole er for ordinær og enkel. Ikke at man trenger å se ut som en kjempediger bløtkake som på 80 tallet, men det får være måte på hvor enkelt det skal være også da.

Jeg vil ha noe som er meg, og som passer meg som person. Jeg er vel egentlig ganske ordinær, og det er vel også de fleste.

Hva gjør at en kjole ikke-ordinær? Må den ha et stort, volumisiøst skjørt?

Hvorfor kan ikke jeg ikle meg en kjole som jeg liker og føler meg komfortabel i, uten å få stempelet "kjedelig". Det er da heller ikke bare kjolen som gjør bruden, hår og blomster spiller også inn.

• Liker 1
Skrevet

*ønsker linker til kjoler der bruden har vært "litt kreativ"*

Skrevet

Torunns Drømmekjoler syr en sånn en til deg for en ganske ok pris :jepp:

Er på både facebook og egen nettside.

Du designer, og de syr, kkurat slik du vil ha det ;)

Skrevet

Torunns Drømmekjoler syr en sånn en til deg for en ganske ok pris :jepp:

Er på både facebook og egen nettside.

Du designer, og de syr, kkurat slik du vil ha det ;)

Jeg støtter ikke en dame/bedrift som stjeler andre produsenters bilder og gir inntrykk av at det er deres egne bilder.

http://drommekjoler.no/om_oss.php

Ingressio kjoler som er vårt eget merke, produseres ved egen frabrikk

Dette er jo kjoler fra Maggie Sottero. http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2216

http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2217

http://drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2124

Men Torunn innrømmer vel juks i dene setningen.

Alle Ingressio kjoler blir sydd for hånd og etter bilder, så kjolene kan avvike noe i fra bildene.

Det som irriterer meg er vel at hun skryter av at prisene er så lave. Jeg kjøper heller fra ebay. Det syr de også etter bilder, men til en femtedel av prisen til Torunn... :sjenert:

:)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...