Gå til innhold

Pinlig første samleie..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jada, 2 daten og puling....

Begge ganske så sjenerte og jeg var nok aller mest. Jeg sa mye rart og dumt (det hørtes bedre ut inni hodet mitt), og jeg følte meg som en som aldri så mye som har vært borti sex.......

Jeg er 27 forressten. Det samme er han..

vi gjorde nå vårt og det varte ikke stort lenge. Og jeg er rett og slett bare flau....

Har jeg ødelagt noe tro? Kan det bli en 3 date?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har vel opplevd dette, og da bør man også vite at det er sånn det er når man ikke kjenner hverandre.

Så det trenger absolutt ikke være helt kjørt :)

Skrevet

Dette kan skje, rett som det er. Husker da jeg skulle knulle min eks for første gang. Det ble veldig kleint. Men på morran etter så runket hun meg, og da gikk det mye bedre. På kvelden derpå igjen, så hadde vi en skikkelig knull, uten at det var kleint. Så dette kan skje.

Skrevet

Du sier det ikke varte stort lenge? Kan godt hende han er flauere enn deg. Tror ikke det er så farlig, ikke tenk på det.

Skrevet

Takk for svar :)

Men jeg kan nesten ikke ringe og be han komme bort en tur så vi får gjort det skikkelig denne gangen?

Fortsatt veldig flau, og håper han ikke tenker på det i det hele tatt :sukk:

Skrevet

TS

Gjest "gjest"
Skrevet

Synes ikke du skal tenke så mye på det.

Skrevet

Du sier det ikke varte stort lenge? Kan godt hende han er flauere enn deg. Tror ikke det er så farlig, ikke tenk på det.

Ja, han beklagde seg.... Men jeg sa jo selvsagt at det ikke gjorde noe, og i tillegg var jeg flau nok fra før, så det gjorde absolutt ingenting at vi ble fort ferdig :sjenert:

TS

Skrevet

Ja, han beklagde seg.... Men jeg sa jo selvsagt at det ikke gjorde noe, og i tillegg var jeg flau nok fra før, så det gjorde absolutt ingenting at vi ble fort ferdig :sjenert:

TS

Ja, der kan du se :) Da er det ikke noe i veien for å spørre, "lyst å prøve en gang til?" om du skulle føle for det. For det vil han sikkert ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...