minister-mio Skrevet 27. juli 2021 #521 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er ingenting i tråden som er slettet. Nei, Tine gjorde ikke intervju etter 2012 cirka. Lurer på hva som skjedde. Jeg ble trist da jeg fant ut av dette og tenkte på det hele dagen. Anonymkode: 5b00f...1c6 Jeg misforstod 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #522 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Det er ingenting i tråden som er slettet. Nei, Tine gjorde ikke intervju etter 2012 cirka. Lurer på hva som skjedde. Jeg ble trist da jeg fant ut av dette og tenkte på det hele dagen. Anonymkode: 5b00f...1c6 Mannen min var veldig nær Tine, veldig trist sommer i fjor🙌🌹❤️ Hvil i fred❤️ Anonymkode: 761ee...4c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunteragain Skrevet 8. november 2021 #523 Del Skrevet 8. november 2021 Kan ikke skjønne at det er ti år siden. Jeg har så mange gode minner fra tiden denne sesongen gikk. Er glad for at TIne vant, men så utrolig trist at hun er død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå