Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy :danser: Fortelle oss her hvor rart det var :jepp:

Jeg personlig hadde synes det var superflaut :sjenert::fnise:

Flaut? Hvorfor det? :gjeiper: Jeg er kjempefan av Big Brother og er ikke redd for å innrømme det. Og hva er vel mer naturlig da, enn å takke ja til gratistur til finaleshowet? :)

Og gjett om det var bra! Over all forventning! Var så heldig å få stå helt fremst og fikk dermed hilse på, ta bilde og snakke litt med noen av dem. Roberto, Tine, Joakim og David var veldig jordnære og greie, tok seg god tid til fansen. Andreas P smilte ikke engang, var bare cocky og overlegen. Lena kom aldri fram til scenekanten, bortsett fra en gang da hun snakket med noen hun kjente. Men hun smilte og vinket mye da.

Tine fortjente så absolutt seieren, ingen tvil! :hoppendeglad:

Lena og Roberto er også vinnere, synes jeg. Og det var heelt rått å se de komme ut døra :)

Og, vi fikk klem av Roberto :rodmer:

En opplevelse jeg ikke ville vært foruten :)

Endret av Mamaloco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som ikke liker at Tine vant?

Gjelder nok bare deg!

Er kjempeglad for at Tine vant. Hun har vært åpen, ærlig og seg selv hele veien på godt og vondt! Hun er virkelig en verdig vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det heller ikke. Syns bare hun gjentok det andre sa hele tiden...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder nok bare deg!

Er kjempeglad for at Tine vant. Hun har vært åpen, ærlig og seg selv hele veien på godt og vondt! Hun er virkelig en verdig vinner..

Og ikke minst har hun gitt ALT hele veien, og holdt hodet hevet selv om hun har vært langt nede. Og det kan jammen ikke ha vært lett, så mye dritt som hun har fått mot seg. Hun er ei så psykisk sterk og tøff jente, hun har imponert meg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke at Tine vant. Om det er snakk om hvor tøff enkelte er, så er det jo ingen tvil om at Lena er den tøffeste som var der inne. Ingenting var et problem, kan ikke huske overdreven syting og klaging fra henne.

Tine er et outkast som ikke var veldig godt likt i huset, men overlevde pga seerne. Det sier kanskje litt. Jeg opplevde henne som mye grining og mye mas. Dårlig humor, og generelt en spesiell væremåte. Hun var ikke akkurat særlig underholdende å se på heller.

*forbereder seg på pisking* :ninja:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsåvidt ok at hun vant men jeg tror det var mye sympatistemmer hun fikk.

Lena Charlotte var min klare favoritt. Skikkelig tøff dame som tok alle utfordringene på strak arm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heiet på Tine fra dag 2 (kan også bevises av å lese fremme i tråden :fnise: ), så jeg er kjempefornøyd med at hun vant :bolledeig:

Men Silje fortjente IKKE 4.plass. Hun skulle gått ut 2 uker etter at hun kom inn. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 år senere...

Annonse

Hei. Fant akkurat ut i dag at Tine Barstad, vinner av Big Brother 2011, døde i fjor sommer. https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=3777155&set_site_id=75&fbrefresh=3777155&sign=fd7cd20ceee212f091e1b7c4f843de3a

Dette var den eneste sesongen av BB jeg så da den gikk. 

Det var en BB deltaker som druknet i 2007, som het Ronny Furnes. Det ble nevnt i media. Jeg tror jeg skjønner hvorfor de ikke har nevnt Tine sin død. Om du leser på minnesiden ser du sikkert også det. 

Anonymkode: 5b00f...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 14.7.2021 den 13.56):

Hei. Fant akkurat ut i dag at Tine Barstad, vinner av Big Brother 2011, døde i fjor sommer. https://jolstad.vareminnesider.no/memorial_page/memorial_page_personal_info.php?order_id=3777155&set_site_id=75&fbrefresh=3777155&sign=fd7cd20ceee212f091e1b7c4f843de3a

Dette var den eneste sesongen av BB jeg så da den gikk. 

Det var en BB deltaker som druknet i 2007, som het Ronny Furnes. Det ble nevnt i media. Jeg tror jeg skjønner hvorfor de ikke har nevnt Tine sin død. Om du leser på minnesiden ser du sikkert også det. 

Noen andre som husker denne sesongen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Noen andre som husker denne sesongen? 

Beste sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvorfor blir alt slettet?

Anonymkode: 7c2ae...e13

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Hva mener du?

Det må kanskje ta på rampelyset og ikke som anonym, men tine var kanskje ikke i rampelyset 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minister-mio skrev (3 minutter siden):

Det må kanskje ta på rampelyset og ikke som anonym, men tine var kanskje ikke i rampelyset 

Det er ingenting i tråden som er slettet. Nei, Tine gjorde ikke intervju etter 2012 cirka. Lurer på hva som skjedde. Jeg ble trist da jeg fant ut av dette og tenkte på det hele dagen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...