Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nettopp ;) Derfor tror jeg Magnus og Lena føler seg rimelig utrygge nå.

Magnus neste gang da, håper jeg :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei huff, la Magnus og Lena få bli. Om vi sitter igjen med Tine, Joakim og Silje blir det bare jattjattjatt.. Kjeeeeeeedelig!

Skrevet

Ja få ut Magnus og Roberto(men har dessverre en liten mistanke om at han kansje vinner), så er jeg fornøyd! Lena har jeg egentlig sansen for så gjør meg ikke noe om hun vinner:) Men håper mest at Joakim vinner da..

Skrevet

Ble kjempeglad da Siv Anita dro på BB-huset. Hun var utrolig negativ mot underdogs`a, nesten på nippet til å overse eller krangle med de hele tiden.

Jeg håper Joakim vinner.

Lena C. syns jeg kan bli litt kjedelig, samme med Silje og Tine men de er alrighte på den måten at de ikke sjefer, kjefter og smeller.David er blitt bedre etter han kom inn igjen, syns han opp/ned hele tiden. Magnus liker jeg ikke, vet ikke hvorfor, Roberto er helt ok - en god vinnerkandidat ;)

Blir spennende å se fremover. :jepp:

Skrevet

Må si jeg er utrolig lei av fokuset på Tine. Det føles som om jeg ser på "The Tine Show", om jenta som alle liksom er så slemme mot som har blitt sååå kul og popstar, der hun står å "digger" med hette på og solbriller inne.

Hvis hun vinner så skjønner jeg ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har fått skikkelig sansen for Joakim jeg, holder en knapp på at han vinner :nigo:

Skrevet

De drev å jobbet med sangen.. Lena, Magnus og David fikk også være med litt. :) - Ellers fikk de makeover og de fikk velge en av de i huset til å være med, og det ble David.

Og de dyrene er der fortsatt!

Egentlig lite som skjedde...

Skrevet

Heia Tine :) Det var uakseptabelt, men godt å se mennesklige reaksjoner.

• Liker 3
Skrevet

Uakseptabelt var det ja,men jeg syns egentlig det er rart at det ikke har vært noe sånt før.Er nok tøft å gå oppå hverandre der inne,men det er nok enda tøffere å gå der og ha følelser for en som har følelser for en annen der inne.

Håper egentlig at Tine vinner,hun er ekte og ærlig og jeg syns hun fortjener det.

• Liker 2
Gjest cybergirl
Skrevet

Håper virkelig ikke Roberto vinner iallefall.

• Liker 1
Skrevet

Håper virkelig ikke Roberto vinner iallefall.

Jeg håper faktisk at han vinner. :)

Skrevet

Håper Magnus går i dag. Men blir spennende å se, mange som vil ha ut Tine nå.

Skrevet

Jeg håper Silje går idag. Drittlei. Og så merker jeg at Magnus er den jeg hadde savnet mest merkelig nok. Men nå skifter jeg mening om deltagerne ofte :sjenert:

Skrevet (endret)

Har støttet Tine bittelitt fordi det har vært kjekt å se de andre ikke få viljen sin, men nå må hun ut av huset. Og hun bør ta med Joakim. Så lite mann i mannekropp lol :)

Endret av *Sinnataggen*
Skrevet

Liker Joakim jeg. Han er kanskje ikke mannemann, men gjør det noe da!? Alle er forskjellig :)

Skrevet

Og der fikk jeg viljen min nok en gang:D Har hatt riktig på hver person som har forlatt huset hittil, og jeg klager ikke for det er alltid i min favør:)

Nå er det ett fett for meg hvem som vinner, foruten Roberto, han unner jeg ingen seier. Har aldri hatt sansen for den karen der..

Skrevet

Og der fikk jeg viljen min nok en gang:D Har hatt riktig på hver person som har forlatt huset hittil, og jeg klager ikke for det er alltid i min favør:)

Nå er det ett fett for meg hvem som vinner, foruten Roberto, han unner jeg ingen seier. Har aldri hatt sansen for den karen der..

Samme her :D og har ikke brukt èn krone på å stemme. Meget fornøyd med det. Har mistet litt sansen for Robban. Sånn er det.

Gjest cybergirl
Skrevet

Æsj ja, jeg må ta av lyden når han snakker, orker ikke høre den stemmen lenger. Dessuten virker han falsk og pengegrisk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...