Gå til innhold

Big Brother 2011

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei :) Man får vel kanskje et annen syn på folk når man ser de lenger enn 1 time daglig :fnise:

Ja, jeg forandret innrtykk av ALLE sammen :fnise:

Bortsett fra Siv Anita. Hun er like bitch 24/7 og.

Tine har vært KJEMPEFLINK denne uken. Håper det er tid for nominasjon mellom Siv Anita, Magnus og Roberto.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett på big brother siden starten nå, selv om det ikke har vært så veldig morsomt å se på. Men denne uka har jeg sittet å ledd høyt hele tiden. Sykehusuka er morsom :D

Helt enig.

Morsom uke, men tenk hvor ekkelt det blir for Tine når hun tar av brillene.. stakkar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv Anita er rett og slett slem mot David! Hun overreagerte noe veldig syns jeg :nei:

Jeg var helt enig med David at tonen hennes var heeelt på tryne.

Håper virkelig det er henne som ryker.

Heia Joakim :hoppe:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siv Anita er rett og slett slem mot David! Hun overreagerte noe veldig syns jeg :nei:

Jeg var helt enig med David at tonen hennes var heeelt på tryne.

Håper virkelig det er henne som ryker.

Heia Joakim :hoppe:

Ja fy faen for ei ræv. At Silje sitt lag gav seg skjønner jeg faen ikke. Eller jo, jeg visste de kom til å gjøre det, men de burde faen ikke ha gitt seg.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så forbanna!

De skulle bare sagt at de er den gruppa med folk som står sterkest (mtp Silje, Tine og David som har klart seg gjennom flere nomineringer) ergo; det de er lederlaget.

Faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen faen altså. Jeg fatter ikke at de klarer å være så blid på hverandre etter at Sivi sitt lag var så nedlatende.

Joakim for the win!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Silje ryker på søndag!!

Syns hun var stygg mot David i dag.

Silje?? Du mener Siv-Anita tror jeg..

Silje og David er på lag. Det var David og SivA som krangla.

Siva er bitch

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Silje ryker på søndag!!

Syns hun var stygg mot David i dag.

Å? Du mener Siv Anita vel?

Det er virkelig Sivi sitt lag som tapte ansikt i dag altså, Siljes lag bare vinner på at de tok på seg dette her. Jeg synes de skulle sagt det helt fra begynnelsen, for de burde vite såpass at de kom til å bli "slavene" uansett. At de ga seg så raskt har jo en enkel forklaring; for det første var det igrunn ingen diskusjon om hvem som skulle bli ledere, det var SA som sa at de skulle det - ferdig snakka.. For det andre så visste Silje sitt lag at de ikke er så late som de andre.

Altså, de BURDE ha fått vært lederlaget i og med at de faktisk har "slavet" for de andre gjennom hele oppholdet uansett. Men de skjønte nok ganske raskt at sånn kom det ikke til å bli.

Jeg liker Roberto og Lena, men i dag synes jeg hele det laget fremsto som noen "kongelige" som for alt i verden ikke kan gjøre noen form for husarbeid altså..

Du har såå rett i at lag Silje ER det sterkeste laget. Ingen tvil engang.

HEIA JOAKIM OG TINE!!!!!!!!!!!!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger synes jeg Roberto skulle vært tekstet, for av og til sliter jeg med å forstå hva han sier.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til live sending i morgen. Blir spennende å se hvem som ryker. For å se hvem som virkelig er det "sterke"- laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til live sending i morgen. Blir spennende å se hvem som ryker. For å se hvem som virkelig er det "sterke"- laget!

Ja, er jo ikke tvil om hvem som har følt seg som it-gjengen og som ikke forstår hvorfor de ryker ut en etter en.

Må innrømme at jeg koser meg fælt hver gang "underdoggene" overlever nominasjonene og de "populære" må takke for seg. :Nikke:

Er veldig glad for seernes reaksjoner på det som foregår i huset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo ikke tvil om hvem som har følt seg som it-gjengen og som ikke forstår hvorfor de ryker ut en etter en.

Må innrømme at jeg koser meg fælt hver gang "underdoggene" overlever nominasjonene og de "populære" må takke for seg. :Nikke:

Er veldig glad for seernes reaksjoner på det som foregår i huset.

Kunne ikke sagt det bedre selv :Nikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var synd, hadde sansen for Siv A. Men det er ingen som gråter over henne der inne da... Rart, om hun var så godt likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, det er så bra at de "populære" bare ryker en etter en!! :gjeiper:

Ja det er godt å se! De tror jo selv de er så populære også, men man ser jo hvem som går ut med en gang de blir nominert.. Men de "upopulære" overlever nominasjon etter nominasjon:)

Endelig fått ut Siv nå:D Hærlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...