Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, er ikke sånn jeg mener... men de som er likt av andre i huset. Og, de som går ut har nesten alltid familiemedlemmer der? Moren til Sunna, moren til David, moren og søstera til Linn Therese, bildet av dama til Marius?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siv anita ass. neste uke MÅ hu dra.

• Liker 4
Skrevet

Yess! Nå er jeg så fornøyd med hvordan folk stemmer altså! Fått viljen min hver uke jeg Marius, Tiia, Caroline, Andreas P.. Herlig!

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke er noen særlig fan av Roberto? Håper virkelig ikke han vinner.. Men det virker som de fleste heier på han:(

• Liker 1
Skrevet

Roberto er alltid i godt humør, får med seg de andre på mye moro, tar alle utfordringer på strak arm og med et smil. Han er en flott fyr, ser gjerne han som vinner. :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde Silje kom til å måtte forlate huset i dag.

Greit at Caroline gikk ut i dag, hun har laget mye liv, men snakket litt mye dritt om Silje.

Skrevet

Greit med litt liv i bb huset vel?

Syns dessverre at BB har vært skuffende i år.

At Caroline gikk ut gjorde ikke meg noe. Å tro man er "sjef" i et hus med andre mennesker er ikke greit.

Skrevet

Roberto er alltid i godt humør, får med seg de andre på mye moro, tar alle utfordringer på strak arm og med et smil. Han er en flott fyr, ser gjerne han som vinner. :)

Helt enig :jepp:

Skrevet

Syns det var greit at Caroline gikk jeg.Hun har blitt utrolig vulgær og masete i det siste eller eventuelt så har hun blitt fremstilt sånn enda mer i det siste.

Håper heller ikke at Lena Charlotte eller David vinner.Lena Charlotte virker som hun bare jatter med på alt og bare hengte seg på alt Caroline sa og gjorde.Mens David sutrer utrolig mye syns jeg også er jeg nok en smule lei av å se han naken hele tiden :gjeiper:

• Liker 3
Gjest Survival
Skrevet

Nå har jeg ikke sett ett eneste BB-program i forrige uke, tror jeg, men leser her hva som skjer ;) Bra dere holder meg oppdatert.

Nå skal jeg dog slå over på Bliss kanalen og følge med.

Skrevet

Caroline ble forresten fremstilt myyyyyyyyye BEDRE enn hva hun har oppført seg som. Roberto er ofte sur og snurt, idag feks.

Skrevet

Caroline ble forresten fremstilt myyyyyyyyye BEDRE enn hva hun har oppført seg som. Roberto er ofte sur og snurt, idag feks.

Å? Ser du på nettet du eller? Føler kun med på tv jeg.

Skrevet

Å? Ser du på nettet du eller? Føler kun med på tv jeg.

Ja, ser på nettet :sjenert:

Skrevet

Jeg håper Siv Anita ryker ut på søndag.

Morsomt oppdrag denne uken, men syns litt synd i Tine og Lena C.

Skrevet

siv anita ass. neste uke MÅ hu dra.

Heelt enig!

Skrevet

Ja, ser på nettet :sjenert:

Okei :) Man får vel kanskje et annen syn på folk når man ser de lenger enn 1 time daglig :fnise:

Skrevet

Jeg håper Siv Anita ryker ut på søndag.

Det håper jeg også.

Skrevet

Har sett på big brother siden starten nå, selv om det ikke har vært så veldig morsomt å se på. Men denne uka har jeg sittet å ledd høyt hele tiden. Sykehusuka er morsom :D

• Liker 1
Skrevet

Mye humring i stuen her denne uken, ja.

De siamesiske tvillingene tar kaken. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Må være fælt for Tine og få av seg de brillene.

Siv Anita og Silje var heldige denne uken, de slipper unna mye styr :)

Gleder meg til å se hvem som blir nominert. Håper og krysser fingrene for at S.A er nominert. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...