AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #381 Skrevet 6. november 2011 Nei, er ikke sånn jeg mener... men de som er likt av andre i huset. Og, de som går ut har nesten alltid familiemedlemmer der? Moren til Sunna, moren til David, moren og søstera til Linn Therese, bildet av dama til Marius?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #382 Skrevet 6. november 2011 siv anita ass. neste uke MÅ hu dra. 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #383 Skrevet 6. november 2011 Yess! Nå er jeg så fornøyd med hvordan folk stemmer altså! Fått viljen min hver uke jeg Marius, Tiia, Caroline, Andreas P.. Herlig!
challenger Skrevet 6. november 2011 #384 Skrevet 6. november 2011 Er jeg den eneste som ikke er noen særlig fan av Roberto? Håper virkelig ikke han vinner.. Men det virker som de fleste heier på han:( 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2011 #385 Skrevet 6. november 2011 Roberto er alltid i godt humør, får med seg de andre på mye moro, tar alle utfordringer på strak arm og med et smil. Han er en flott fyr, ser gjerne han som vinner. 3
trulta_ Skrevet 6. november 2011 #386 Skrevet 6. november 2011 Jeg trodde Silje kom til å måtte forlate huset i dag. Greit at Caroline gikk ut i dag, hun har laget mye liv, men snakket litt mye dritt om Silje.
^KinderMaxi^ Skrevet 7. november 2011 #387 Skrevet 7. november 2011 Greit med litt liv i bb huset vel? Syns dessverre at BB har vært skuffende i år. At Caroline gikk ut gjorde ikke meg noe. Å tro man er "sjef" i et hus med andre mennesker er ikke greit.
Mamaloco Skrevet 7. november 2011 #388 Skrevet 7. november 2011 Roberto er alltid i godt humør, får med seg de andre på mye moro, tar alle utfordringer på strak arm og med et smil. Han er en flott fyr, ser gjerne han som vinner. Helt enig
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #389 Skrevet 7. november 2011 Syns det var greit at Caroline gikk jeg.Hun har blitt utrolig vulgær og masete i det siste eller eventuelt så har hun blitt fremstilt sånn enda mer i det siste. Håper heller ikke at Lena Charlotte eller David vinner.Lena Charlotte virker som hun bare jatter med på alt og bare hengte seg på alt Caroline sa og gjorde.Mens David sutrer utrolig mye syns jeg også er jeg nok en smule lei av å se han naken hele tiden :gjeiper: 3
Gjest Survival Skrevet 7. november 2011 #390 Skrevet 7. november 2011 Nå har jeg ikke sett ett eneste BB-program i forrige uke, tror jeg, men leser her hva som skjer Bra dere holder meg oppdatert. Nå skal jeg dog slå over på Bliss kanalen og følge med.
UnderCover Skrevet 9. november 2011 #391 Skrevet 9. november 2011 Caroline ble forresten fremstilt myyyyyyyyye BEDRE enn hva hun har oppført seg som. Roberto er ofte sur og snurt, idag feks.
^KinderMaxi^ Skrevet 9. november 2011 #392 Skrevet 9. november 2011 Caroline ble forresten fremstilt myyyyyyyyye BEDRE enn hva hun har oppført seg som. Roberto er ofte sur og snurt, idag feks. Å? Ser du på nettet du eller? Føler kun med på tv jeg.
UnderCover Skrevet 9. november 2011 #393 Skrevet 9. november 2011 Å? Ser du på nettet du eller? Føler kun med på tv jeg. Ja, ser på nettet
trulta_ Skrevet 9. november 2011 #394 Skrevet 9. november 2011 Jeg håper Siv Anita ryker ut på søndag. Morsomt oppdrag denne uken, men syns litt synd i Tine og Lena C.
^KinderMaxi^ Skrevet 9. november 2011 #395 Skrevet 9. november 2011 siv anita ass. neste uke MÅ hu dra. Heelt enig!
^KinderMaxi^ Skrevet 9. november 2011 #396 Skrevet 9. november 2011 Ja, ser på nettet Okei Man får vel kanskje et annen syn på folk når man ser de lenger enn 1 time daglig
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #397 Skrevet 9. november 2011 Jeg håper Siv Anita ryker ut på søndag. Det håper jeg også.
Julebrus Skrevet 9. november 2011 #398 Skrevet 9. november 2011 Har sett på big brother siden starten nå, selv om det ikke har vært så veldig morsomt å se på. Men denne uka har jeg sittet å ledd høyt hele tiden. Sykehusuka er morsom :D 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #399 Skrevet 9. november 2011 Mye humring i stuen her denne uken, ja. De siamesiske tvillingene tar kaken. 2
^KinderMaxi^ Skrevet 10. november 2011 #400 Skrevet 10. november 2011 Må være fælt for Tine og få av seg de brillene. Siv Anita og Silje var heldige denne uken, de slipper unna mye styr Gleder meg til å se hvem som blir nominert. Håper og krysser fingrene for at S.A er nominert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå