hercules Skrevet 30. oktober 2011 #341 Del Skrevet 30. oktober 2011 Virker som P har jekka seg ned litt nå, etter at gikta slo inn. Men før det - da var denne "Beckham-klysa" altfor bastant og dominerende etter min smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 30. oktober 2011 #342 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem syns dere bør reise ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #343 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem syns dere bør reise ikveld? Håper Andreas ryker, liker Silje jeg:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerr Skrevet 30. oktober 2011 #344 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg håper også Andreas ryker, for da er det større sjanse for at Caroline blir nominert neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 30. oktober 2011 #345 Del Skrevet 30. oktober 2011 Men hvorfor er det stort sett bare to stk som blir nominert? Hadde vært mer rettferdig hvis det hadde vært flere, så man har litt å velge i liksom. Det blir litt mer spennende, og mindre åpenlyst hvem som ryker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 30. oktober 2011 #346 Del Skrevet 30. oktober 2011 Må si jeg har fått øynene opp for Lena Charlotte i det siste jeg. Hun virker som ei skikkelig god, snill og fornuftig jente! I starten var jeg så innstilt på at hun var en blond bimbo med alt for store pupper, men det er hun jo absolutt ikke. På en måte syns jeg ikke den jenta som er på innsida passer med den som er på utsiden hvis dere skjønner?! Gjør meg ikke noe om hun vinner i år nei. Eller Joakim:) Men jeg synes det er rart at Caroline ikke blir nominert jeg. Ser ikke de inne i huset den Caroline vi ser eller? Dette har jeg lurt på også.. Men de vet nok ikke hvor mye hun faktisk baksnakker og kaster dritt om bak deres rygg. Vi ser jo det.. Men hvorfor er det stort sett bare to stk som blir nominert? Hadde vært mer rettferdig hvis det hadde vært flere, så man har litt å velge i liksom. Det blir litt mer spennende, og mindre åpenlyst hvem som ryker da. Helt enig! Synes snart hele gjengen kan bli nominert jeg, da blir det spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamaloco Skrevet 30. oktober 2011 #347 Del Skrevet 30. oktober 2011 Forresten så synes jeg det er dumt at Andreas og Silje er nominert nå, for vil ikke ha ut noen av de egentlig.. Men må jeg velge, så sier jeg Silje. Hun virker som en kjempeålreit jente og jeg liker henne godt, men hun gjør ikke så mye ut av seg. Andreas lager drama og gjør masse ut av seg, det eneste dumme ved han er fylle-Andreas. Edru-Andreas er egentlig ganske kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. oktober 2011 #348 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem ble stemt ut? Fikk ikke med meg episoden i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. oktober 2011 #349 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvem ble stemt ut? Fikk ikke med meg episoden i dag. Andreas P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #350 Del Skrevet 30. oktober 2011 Helt greit at P dro. Fyren er jo et gnagsår :gjeiper: Tror selv han er verdensmester i å diskutere og legge frem meninger, men i virkeligheten er han storforbruker av hersketeknikker og det tråkke på andre. En del av å ha sosial kompetanse er å godta og respektere at andre har andre meninger enn seg selv, uten å behøve å være enig i det. Han fremstår som at han godtar og respekterer andres meninger, men i dybden så gir han en stor faen. Blir spennende å se hvordan Siv Anita blir nå :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 30. oktober 2011 #351 Del Skrevet 30. oktober 2011 Faen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2011 #352 Del Skrevet 30. oktober 2011 Syns det var synd jeg. Ikke fordi jeg liker fyren så utrolig godt, men han laget liv der inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 30. oktober 2011 #353 Del Skrevet 30. oktober 2011 Synes det var litt dumt at Andreas P røyk ut. Er ikke kjempefan av han, men han lagde i det minste litt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 31. oktober 2011 #354 Del Skrevet 31. oktober 2011 Synd at Andreas gikk ut nå når Siv Anita kom tilbake. De skulle fått hvertfall en uke sammen nå når de hadde vært adskilt en uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #355 Del Skrevet 31. oktober 2011 Synd at Andreas gikk ut nå når Siv Anita kom tilbake. De skulle fått hvertfall en uke sammen nå når de hadde vært adskilt en uke. Er forsåvidt enig med deg, selv om jeg ikke er stor fan av noen av dem. Er likevel glad for at Silje får minst en uke til. Liker henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 31. oktober 2011 #356 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er heller ikke noen stor fan av de, men fikk alikevel vondt av de, når de måtte skilles fra hverandre nok en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViC* Skrevet 31. oktober 2011 #357 Del Skrevet 31. oktober 2011 Silje er dritkjedelig. Nesten så jeg ikke orker å se på det mer - hvordan skal finalen bli da? Bare tiltaksløse, anyonyme deltagere som ikke fortjener å vinne i det hele tatt. Så Silje ble i dag fordi hun er så SNILL og SØT. Flott det.. Kjedeligere tv blir det ikke :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #358 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg er heller ikke noen stor fan av de, men fikk alikevel vondt av de, når de måtte skilles fra hverandre nok en gang. Om følelsene er sterke nok så finner de hverandre når hun kommer ut av BB-huset på et eller annet tidspunkt. Er ikke synd på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2011 #359 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg skulle ønske Andreas fikk bli en uke til fordi: Neste gang han hadde blitt full, så hadde det garantert blitt krangling og drama ang dette med Siv Anita, Ben og Sebastian. Og alt annet hun sa og gjorde mens hun var i Finland, som de andre fikk se. Hun baksnakket jo endel og viste hva slags falsk person hun er. Dette hadde kommet frem under neste fest, dermed krangling og drama. Gøy å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 31. oktober 2011 #360 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ble sjokka når jeg hørte at Tine var forelsket i Joakim jeg!! Vet han om det selv, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå