salsa86 Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg og samboeren skal til Thailand 2 uker i november. Vi har i utgangspunktet tenkt å reise til sør-thailand, og besøke 2-3 øyer, før vi tilbringer noen dager i Bangkok før vi reiser hjem. Vi har lyst på en avslappende ferie ved stranden, der det er fine forhold for snorkling og gjerne muligheter til noen spennende utflukter. Vi vil bo godt, men vil ikke til noen av de typiske turiststedene. Noen som har noen tips til steder vi kan besøke?
salsa86 Skrevet 22. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2011 Takk for tips! Tar gjerne i mot flere! Trenger ikke å være noe øde sted, bare ikke noen sydentendenser
salsa86 Skrevet 26. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. august 2011 Khao Lak er fantastisk Har lest litt om Khao Lak nå og det ser veldig fint ut. Vet du om det er fine forhold for snorkling der? Og har du noen hotell å anbefale?
Daniel84 Skrevet 27. august 2011 #6 Skrevet 27. august 2011 Har lest litt om Khao Lak nå og det ser veldig fint ut. Vet du om det er fine forhold for snorkling der? Og har du noen hotell å anbefale? Fra stranden er det ikke noe spesielt bra snorkling nei. Altså, det er jo mulig, men ikke beste plassen. Men så er det bare å ta seg en båttur en dag ut til similan øyene og der er det helt fantastisk! Hotellet jeg liker best heter Baan Khao Lak. Sentralt og rett ved stranden. Koselig personale og kjempefint hotell Om dere skal på utflukter vil jeg også anbefale turen til Khao Sok. Riding på elefant og kanotur på elva i jungelen. Amazing! Hotellet
Strawberrygirl Skrevet 2. september 2011 #7 Skrevet 2. september 2011 Koh Samet skal visst være øyen hvor det er mange lokale som feriere, for den ligger veldig nær Bangkok. Har ikke vært der, men ryktes om at det er fint der
Gjest Badabing Skrevet 2. september 2011 #8 Skrevet 2. september 2011 Koh Samet skal visst være øyen hvor det er mange lokale som feriere, for den ligger veldig nær Bangkok. Har ikke vært der, men ryktes om at det er fint der Koh Samet er kjempekoselig og veldig sjarmerende, men har ikke de samme paradisstrendene som du finner lenger sør. Koh Samet minner meg nesten heller om noen av øyene jeg har vært på i Hellas, litt rustikk og veldig trivelig (bare med en annen befolkning:)) Kommer litt an på hva man er ute etter.
Snart Frue Skrevet 2. september 2011 #9 Skrevet 2. september 2011 http://www.kohjumbeachvillas.com/index.htm
AnonymBruker Skrevet 6. september 2011 #10 Skrevet 6. september 2011 Koh Samet har fantastiske strender!!! Og er ypperlig å kombinere med Bangkok og feks Koh Chang. Samet har kritthvit potetmelsand, hyggelig og avslappa stemning. Om kveldene sitter en og spiser og drikker på stranden, ser på Fireshow og nyter hot og deilig sjømat og kalde Singha. Vi var fire dager på Vong Duen Beach også 8 dager på Saikaew beach. Hadde og en uke på Koh Chang. supert. Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå