Gå til innhold

Katta mi ...

Anbefalte innlegg

Gjest Klaveret
Skrevet

Huff ... katta mi lukter MUGG!!

Sannsynligvis befinner hun seg i en muggbefenkt kjeller eller noe når hun er ute, men ekkelt er det uansett :eeeh:

Andre som har samme erfaring??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet
:fnise: Ikke mugg, men min første katt kunne jeg bare lukte litt på for å vite om han hadde tilbragt deler av dagen i naboens vedstabel (under presenningen). Da luktet han furukvae og presenning :fnise:
Skrevet (endret)

Erfaring med mugglukt her! :goodbye: En gang pusina mi var borte over et døgn, og jeg kom hjem etter nok en resultatløs leterunde med hjertet i halsen, kjente jeg mugglukten før jeg så katten når jeg åpnet ytterdøra! :jepp: Så var hun altså ikke tatt av rev, jaget 10 mil av løse hunder, overkjørt, stjålet og pint til døde av psykopater eller noe annet av det matmors utslitte hjerne så for seg! Hun hadde mest sannsynlig ligget og gromkost seg i naboens jordkjeller mens jeg gikk ute i pøsregnet og gaulet som en idiot (igjen!) :lete:

Ellers er det en av de tingene som er fasinerende med utepuser synes jeg. I går kom hun inn og luktet dyr parfyme! Hmmm... Har jeg fått en konkurrent..? Ellers går det mye i olje (hun har en ting for biler..), kvae, lyng og mose og deilig duftende grillukt når noen i gata griller (sånn at jeg får vann i munnen av å snuse på henne :sikle:) :biggrin:

Endret av Aurora M.
  • Liker 2
Skrevet

Erfaring med mugglukt her! :goodbye: En gang pusina mi var borte over et døgn, og jeg kom hjem etter nok en resultatløs leterunde med hjertet i halsen, kjente jeg mugglukten før jeg så katten når jeg åpnet ytterdøra! :jepp: Så var hun altså ikke tatt av rev, jaget 10 mil av løse hunder, overkjørt, stjålet og pint til døde av psykopater eller noe annet av det matmors utslitte hjerne så for seg! Hun hadde mest sannsynlig ligget og gromkost seg i naboens jordkjeller mens jeg gikk ute i pøsregnet og gaulet som en idiot (igjen!) :lete:

Ellers er det en av de tingene som er fasinerende med utepuser synes jeg. I går kom hun inn og luktet dyr parfyme! Hmmm... Har jeg fått en konkurrent..? Ellers går det mye i olje (hun har en ting for biler..), kvae, lyng og mose og deilig duftende grillukt når noen i gata griller (sånn at jeg får vann i munnen av å snuse på henne :sikle:) :biggrin:

Min fetning; Og derfor orker ikke jeg ha utekatter... Jeg slipper alle sånne bekymringer, det er hverken biler, kattenappere, psykopater eller rever i kattegården deres;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...