Gå til innhold

Verdens beste gutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt så mye hell med meg i kjærligheten for tiden, men i kveld sa femåringen min til meg "Mamma, jeg er forelsket i deg". Hva skal man med menn når man har en slik gullklump. :klemmer:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt så mye hell med meg i kjærligheten for tiden, men i kveld sa femåringen min til meg "Mamma, jeg er forelsket i deg". Hva skal man med menn når man har en slik gullklump. :klemmer:

ingen som fyller tomrommet for ensomhet bedre enn et lite barn.. som i tillegg sier slikt..

eller "mamma jeg elsker deg" den liker jeg så godt.

Skrevet

Flott at du hara en sønn som er glad i deg.

Likevel, glem aldri at han er din sønn, og bør ikke fylle tomrom hos moren, som handler om ensomhet og/eller savnet av en mann i livet sitt.

Bare nevner det.

• Liker 1
Skrevet

Flott at du hara en sønn som er glad i deg.

Likevel, glem aldri at han er din sønn, og bør ikke fylle tomrom hos moren, som handler om ensomhet og/eller savnet av en mann i livet sitt.

Bare nevner det.

Ikke bra å overbelaste barn med egne behov, nei.

Skrevet

Men kjære dere, jeg skrev da ikke dette innlegget fordi jeg får mine behov tilfredsstilt hos min sønn. Jeg skrev det for å vise at selv om det innimellom kan føles tungt i forhold til kjærligheten, så finnes det lyspunkter som en kanskje ikke tenker over. Den siste kommentaren med at menn er overflødige var da mest en spøk, men det er selvsagt ikke alle som skjønte det. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Men kjære dere, jeg skrev da ikke dette innlegget fordi jeg får mine behov tilfredsstilt hos min sønn. Jeg skrev det for å vise at selv om det innimellom kan føles tungt i forhold til kjærligheten, så finnes det lyspunkter som en kanskje ikke tenker over. Den siste kommentaren med at menn er overflødige var da mest en spøk, men det er selvsagt ikke alle som skjønte det. :gjeiper:

Sannsynligvis får du mange av dine behov tilfredsstilt hos din sønn.

Og det er ikke noe galt i det. Det er sikkert helt normalt.

Bare ikke barnet overbelastes. Noe som kan skje. Og det bør man derfor alltid ha i bakhodet.

Skrevet

Herregud, for noen moralens voktere det er på KG. Vel, jeg forstår absolutt hva du mente, TS. Du hadde ikke selvtilliten på topp, men så var det noen som fortalte deg at du var fantastisk ("på ekte"). Da blir man selvfølgelig rørt.

• Liker 1
Skrevet

Herregud, for noen moralens voktere det er på KG. Vel, jeg forstår absolutt hva du mente, TS. Du hadde ikke selvtilliten på topp, men så var det noen som fortalte deg at du var fantastisk ("på ekte"). Da blir man selvfølgelig rørt.

:takke:

• Liker 1
Skrevet

Herregud, for noen moralens voktere det er på KG.

Det er mulig å tenke litt lenger enn egen nese også ;) hehe

Skrevet

Noen ganger så ligger det ikke mer i ting enn en der-og-da opplevelse.

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger så ligger det ikke mer i ting enn en der-og-da opplevelse.

Jada. Mor-barn forholdet er sikkert noe helt spesielt.

Gjest MorAase
Skrevet

Jada. Mor-barn forholdet er sikkert noe helt spesielt.

Hvor mange barn har du?

Skrevet

Hvor mange barn har du?

Ingen. Og av naturlige årsaker er jeg heller ingen mor ;)

Men det betyr ikke at jeg ikke vet og innser at mor-barn forholdet som regel er spesielt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...