Gå til innhold

Hva sier mannen din om mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva sier typen/mannen/knullevenn når du har mensen? Har dere sex?

Sambo nekter og ha sex når jeg har mensen og er generelt livredd for at jeg plutselig skal få det. Syntes det er litt kjipt at han syntes det er så ekkelt, jeg kan jo liksom ikke noe for at det kommer.

Hva sier mennene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det er litt kjipt at han syntes det er så ekkelt

Det ER ekkelt!

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Han sier "Analsex? :danse: "

Det er ikke store forskjellen egentlig. Har jeg mensen blir det sex i dusjen og mer analsex. Jeg har fått mensen under sex opptil flere ganger (ustabil syklus en lang periode), og det er aldri noe pes, han bare sier ifra og så går vi i dusjen og avslutter der :)

Tror ikke han synes det er sånn kjempestas om det skjer midt under akten, men han klarer å fortsette pulinga i dusjen, så det kan ikke være helt frastøtende.

Skrevet

Jeg vil ikke ha sex under mensen, men mannen min og flere andre menn jeg har vært med synes det er en dårlig unnskyldning :fnise:

Skrevet

Hverken han eller jeg vil ha sex under mensen, så det er ikke noe problem. Ikke har jeg sexlyst heller.

Gjest Anonymisvulgaris
Skrevet

Samboeren min bryr seg velig lite om det, er nok jeg som synes det er ekklest:p han sier "det er jo bare å gå i dusjen"(:

Skrevet

Har ikke noe behov for å ha sex når jeg har mensen jeg heller. Føler for å ha musa for meg selv akkurat den uka.

men det er litt sårende at han legger så lite skjul på at han syntes det er så ekkelt. Han vil også gjerne at jeg skal gi han blowjob når jeg har mensen. Mensen min er litt uregelmessig, så er jo så redd for at det plutselig skal komme mens vi har sex og han kommer vel til å dø.

ts

Skrevet

Samboeren min bryr seg ikke. Vi har som regel ikke sex første dagen for da har jeg vondt i magen. Men ellers så er det ikke noe som hindrer oss. Legger bare en håndduk under på senga. Blør skjelden så mye at et har blitt noe søl.

Men noen er jo redde for blod, kanskje typen din er en av de..

Skrevet

Jeg vil ikke ha samleie når jeg har mensen. Suger ham da :jepp:

Skrevet

Min er tydeligvis ganske avslappa til det temaet :P

Sex har me ikkje dei 2 første dagane, då eg blør litt meir og eg er ukomfortabel med det.

Ellers har me heilt "vanleg" sex..

Og kombinasjonen nydusja + tampong kan til og med føre til oralsex, så ekle er me ^^

Skrevet

Jeg er ekstra kåt når jeg har mensen, og har ikke noe i mot "å kjøre brannbil" :fnise:

Typen er veldig avslappa til det, og det er tross alt bare å gå i dusjen!

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hva sier typen/mannen/knullevenn når du har mensen? Har dere sex?

Sambo nekter og ha sex når jeg har mensen og er generelt livredd for at jeg plutselig skal få det. Syntes det er litt kjipt at han syntes det er så ekkelt, jeg kan jo liksom ikke noe for at det kommer.

Hva sier mennene deres?

Min ex ville heller ikke ha sex når jeg hadde mensen.. men så vil jeg ikke selv ha sex da heller så det var jo greit nok. Han gav aldri uttrykk for at mensen var noe ekkelt, men sex er jo sølete da og ennå mer sølete blir det jo under mensen...Da måtte man i tilfelle gjort det i dusjen

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Har ikke noe behov for å ha sex når jeg har mensen jeg heller. Føler for å ha musa for meg selv akkurat den uka.

men det er litt sårende at han legger så lite skjul på at han syntes det er så ekkelt. Han vil også gjerne at jeg skal gi han blowjob når jeg har mensen. Mensen min er litt uregelmessig, så er jo så redd for at det plutselig skal komme mens vi har sex og han kommer vel til å dø.

ts

Han høres umoden ut. Mensen er naturlig, han burde get over it. Ikke at han må ha sex med deg under mensen men at han ikke skal uttrykke så mye vemmelse over noe så naturlig og at det er barnslig av han å være redd for noe som absolutt ikke er noen krise om mensen skulle komme uventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...