liv Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Kan noen hjelpe meg med teksten til "En ekte Pirat"? Skal dramatisere den i barnehagen som praksis oppgave og trenger teksten på den Om noen skulle være i tvil hvilken sang det er snakk om så er noe av teksten slik: "Hal i og dra. Her er vi igjen: En sortkledd pirat og hans menn."
Gjest Madam Felle Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 http://www.angelfire.com/games/KBVaagJente...ene/pirates.txt
liv Skrevet 25. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. november 2003 takk men det er nok ikke hele teksten. bare det jeg allerede har. dvs de linjene jeg skrev.
liv Skrevet 25. november 2003 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2003 det jeg skrev var fra SJØRØVERSANG og det er vist den teksten jeg skal ha..
Charmina Skrevet 25. november 2003 #5 Skrevet 25. november 2003 Hei! Måtte inn og finne cdèn til sønnen min : SJØRØVERSANG jeg synger en sang om livet ombord og seiler på bøljan den blå. Det finnes skatter i sør og i nord og rikmenn jeg gjerne vil flå. Vi trekker kårder, lader gevær: Nå skal Ruben få se hvor liten han er! Refreng: Hal i og dra. Her er vi igjen: En sortkledd pirat og hans menn. Et rykte sprer seg raskt som en brann: Nå kommer Sabeltann! Det finnes en øy som bare er vår hvor vi venter til kysten er klar. Når vinden hyler og bølgene slår, da heiser vi seilet og drar. Vi jager lykken blindt og besatt. Det blir latter og skrål når vi finner en skatt. refreng Lykke til Klems charmina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå