Gjest Donna Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 Når man bruker Lipfinity fra Max Factor - så må iallefall jeg smørre nokså ofte med den hvite stiften. Er dette noe man kan gjøre ved bordet - eller må man gå på toalettet? Og et spørsmål til - hva med vesker - pleier dere å bære på de heletiden også når dere danser - eller hvordan gjør dere det for å ungå at den blir stjålet?
Ylajali Skrevet 26. november 2003 #2 Skrevet 26. november 2003 Jeg vet i alle fall at å ha med seg veske rundt på utested krever at man ikke er overstadig :D Jeg pleier som regel å ha den med meg fordi jeg ikke orker å drasse rundt på penger og kort og sminke og røyk etc. Da prøver jeg bare å finne et sted i umiddelbar nærhet jeg kan sette den når jeg danser hvor jeg kan holde et øye med den. Men om sambo er med ut er det perfekt å plassere den sammen med ham som somregel bare sitter sammen med kompiser og prater i en sofa
Tusenfryd Skrevet 26. november 2003 #3 Skrevet 26. november 2003 En kjapp og diskret runde på leppene ved bordet gjør ikke meg noe i hvert fall. Men speil og nøye og lenge - hvis du skjønner hva jeg mener - gjør man på toalettet.
philippa starck Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Det er egentlig ikke helt "stuerent" å påføre leppestift ved bordet - men jeg gjør det avogtil (spørs litt hvilket selskap det er snakk om) Da er jeg i såfall veldig diskret - så tar jeg heller storrengjøringen på toalettet etterpå. Veske er ikke lett om man danser mye - jeg får som regel noen til å passe på den for meg, jeg...
ivanka Skrevet 27. november 2003 #5 Skrevet 27. november 2003 sminkeoperasjoner som krever speil egner seg ikke ved bordet. men et kjapt drag med leppestift, eller lipfinity-stiften som ligner mest på en leppepomade, er greit.
~Frk Amalie~ Skrevet 30. november 2003 #6 Skrevet 30. november 2003 En kjapp og diskret runde på leppene ved bordet gjør ikke meg noe i hvert fall. Men speil og nøye og lenge - hvis du skjønner hva jeg mener - gjør man på toalettet. Helt enig :D
blå Skrevet 1. desember 2003 #7 Skrevet 1. desember 2003 Jeg liker ikke å påføre slikt ved bordet, synes det passer best på toalettet, men jeg reagerer vel ikke så mye på at andre gjør det. Men jeg gjøre det ikke. Veske: det har jeg også et lite problem med, om sambo er med er jo det perfekt at han har den, men om jeg er ute med venninner så vil gjerne alle danse, og det er vanskelig sette den fra seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå