AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Meg og en "kamerat" har rotet en gang før. Da var det bare kosing og ingenting mer. Det er ca et hallvt år siden.. Nå igår, på fest, er vi på flørtingen igjen, og det ender opp med at vi roter igjen, koser og har det riktig riktig koselig. Han sover over hos meg denne gangen og. Da vi våknet idag fortsatte vi og kysse, klemmer osv i sofaen og kysser sånne koselige steder som på kinnet osv. og vi gikk litt lenger og hadde sex. Vi var nå hvertfall edru idag.. Han dro hjem etter hvert, og sa han ville komme på besøk i uken som kommer. Nå lurer jeg på hva som egentlig skjer her?? Noen som kan forelle meg hva dette høres ut som? Tilfeldig flørt? Jeg er hvertfall rimelig forvirret..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Kan legge til at det egentlig var veldig merkelig sex. Vi var vel litt sjenerte begge to... Og det som var SUPERPINLIG var at da jeg hadde fulgt han ut og gikk inn igjen og så meg i speilet, så hadde jeg en bubbe ganske synlig i nesen............. :tristbla: :tristbla: TS
Gjest henriett3 Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Virker jo som om at han liker deg, siden han sier at han vil komme på besøk igjen?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Jo du har kanskje rett Det vil nå vise seg. Men kysser man på den måten visst det ikke ligger noe mer bak? Kan han bare være en sånn typisk kosegutt? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå