Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i Decleorprodukter der ?

Vi skal egentlig bare haste gjennom byen, så jeg har ikke tid til å oppsøke så mange hudpleiesalonger ( de har vel heller ikke så lenge åpent på lørdager ? )

Utsalgssteder / salonger mellom Byporten og Aker Brygge ?

Noen som vet ?

Takker & bukker :briller:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magic på Oslo City. Avhengig av hva du skal ha er det mulig at det er billigere hvis du f.ex bestiller fra www.essentialdayspa.com. Du sparer ikke noe særlig på renseprodukter, men aromessence produktene er mye billigere, selv om portoen er høy.

Skrevet

Cliniqe 81 vis a vis leketøyforettn. standard. Usikker på gateadr. men paralellgaten til Karl Johan.

Skrevet
Magic på Oslo City. Avhengig av hva du skal ha er det mulig at det er billigere hvis du f.ex bestiller fra www.essentialdayspa.com. Du sparer ikke noe særlig på renseprodukter, men aromessence produktene er mye billigere, selv om portoen er høy.

Har tenkt å bestille derifra, har du noen erfaring?

Skrevet

Har bestilt derfra flere ganger (ihvertfall 4-5, men prøver å fortrenge all nett-shoppingen min...). Pakken kommer rimelig kjapt, ca 1 uke, og så langt har ikke tollen fått snusen i dem. Men portoen er satt opp fra 5 til 15 canadiske dollar, så det lønner seg å sjekke prisen hjemme før du bestiller.

Skrevet
Cliniqe 81 vis a vis leketøyforettn. standard. Usikker på gateadr. men paralellgaten til Karl Johan.

Adressen er Øvre Slotsgate 7.

Skrevet

Takk skal dere ha for svar :D

Har ikke penger før den lørdagen uansett ( handel på utenlandske nettsider krever at man betaler med en gang via Visa e.l. ),

og jeg trenger produktet snart. Så tenker jeg kjøper det i Oslo.

Skal kjøpe Aromessence Neroli :)

Skrevet

Magic har forresten åpent like lenge som senteret, det vil si til kl 20 på lørdager.

Skrevet

Supert :D

Da tror jeg det blir Magic. ( greit å vfinne ut på forhånd... )

D :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...