AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg meldte meg inn på nettdating for en uke siden med et helt greit, ikke særlig sminket eller oppstilt bilde, og ikke noe særlig tekst(nesten ingenting) fordi jeg ikke er komfortabel med å legge ut mye om meg selv på nettet. Til nå har jeg fått en førti eller noe henvendelser, og en av disse er noen jeg kunne tenke meg å treffe, men jeg tror jeg ville sett på ham mer vennskapelig. Det som derimot plager meg er at når jeg blar gjennom side opp og side ned med menn så er det absolutt ingen overhodet jeg kunne tenke meg å møte utifra utseendet deres. Er det sånn at kroppsspråk og utstråling forsvinner helt i nettdating slik at ingen virker tiltrekkende, eller er det bar jeg som er så utrolig sær??? Og kanskje er en uke litt for liten tid til å gjøre seg opp en mening?
Mononoke Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Jeg tenker litt det samme som deg, tror det er vanlig i begynnelsen. I starten blir man jo overøst med brev og meldinger, da er det veldig lett å være veldig sær. Nå har jeg holdt på en liten stund, føler det går bedre nå som jeg har fått litt mer oversikt. Også er det veldig lett å bli sær generelt på nettdating tror jeg, blir liksom så lett å utelukke folk på grunn av ting som egentlig bare er små filleting... Jeg har en del venninner som også driver med nettdating, og som har holdt på lenge. De er ofte nysgjerrige på hvem jeg snekker med (er kronisk singel :gjeiper: ), og dytter meg litt i gang hvis jeg blir for sær! Har møtt en del som jeg har vært skeptisk til, men som har vist seg å være både kjekke og ordentlige karer. Har av diverse årsaker ikke blitt noe mer med noen av de, men lærer seg ihvertfall litt til å gi folk en sjanse!
Nevian Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jeg har det på samme måte med damene og lurer derfor på om jeg er fryktelig kresen. Det virker som andelen som er "bra nok" på nettet er mye mindre enn den er i virkeligheten. Dette er antakelig fordi man bare vurderer ut ifra stillbilder og dette gjør som du sier at alt av kroppsspråk/utstråling/sjarm ikke kommer over. Hvis man legger ut flere bilder blir det straks bedre da. Men med førti henvendelser på en uke har du jo åpenbart noe å fare med, så da er det bare å ta tiden til hjelp Traff eksen min på nett jeg så det går absolutt an
Gjest Regza Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Vil ikke si du er sær. Tenk hvor mange mennesker du møter i det daglige, og hvor mange av de kunne du tenkt deg å date? Jeg kan være i ett rom med flere hundre mennesker og ikke ha noe interesse for en eneste en utenom noe vennskapelig. Anser meg ikke som sær.. Så kommer det jo en grense, om noen passer for deg på alle plan, bortsett fra at han for eksempel sover på høyre side av sengen istedet for venstre og du velger han bort pga det, DA er du sær. =D 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå