Gå til innhold

Vi har ikke sex..

Fremhevede innlegg

Skrevet

På det året vi har vært sammen har vi hatt sex 2 ganger.

Hver gang jeg prøver å stryke hånda på låret hans og etterhvert nærmer meg penisen hans, tar han bort hånden min. Hver gang. I senga, sofaen, osv.. I den senere tid har det vært noen tilfeller i senga, hvor han ikke har tatt den bort, men da har ikke jeg turt å gjort annet enn å bare holde den på lårområdet..

Å kline er helt uaktuelt, og en periode i fjor høst/vinter, følte jeg meg totalt avvist fordi han 'vred seg unna' (dvs gav meg et knapt, kort tungekyss), ettersom våren kom fant derimot ut at kyss kunne jeg få så mye jeg ville ha, så lenge jeg ikke prøvde meg på tungekyss varianten (tror han kobler tunge til sex, noe ikke jeg gjør, jeg kobler det til kyssing og kos i utgangspunktet). Slik er han fortsatt. Max en gang i uka, kan jeg lure til meg tungekyss, men da er det ett eneste jeg får.

Forskjellen fra høst/vinteren og nå er at jeg faktisk ikke selv har så lyst til å ta intiativ til tungekyss.

Det har tæret på selvtilliten, og jeg føler at grunnen til at han ikke vil det er fordi jeg rett og slett må være mye dårligere enn tidligere damer han har klinet med.

Så jeg tør nesten ikke tenke tanken på tungekyss lenger, på bakgrunn av det. Det hender en sjelden gang at jeg bare har så lyst til å ligge på sofaen og ta en ordentlig lang og god klinerunde med han, uten at det trenger å føre til noe mer.

Han har endel venninner som han gjerne skal legge ut om; ho har pent ansikt, men ikke så fin kropp, ho har skikkelig deilige lår, rumpa hennes er så lekker, osv, osv... Det er helt ok å ha venninner, men når man begynner å omtale venninner som sexobjekter, da er de ikke venninner lenger.

Noen av de har han også visstnok hatt 'lyst på' tidligere, uten at det har blitt noe, ei av de har han klina med, mens han 'alltid' har hatt en 'morsom greie' med ei anna og kysset ho på munnviken når de en sjelden gang har møtt hverandre, også etter at han traff meg.

Jeg har hele tiden sagt at det sømmer seg ikke å drive å kysse på andre damer, en ting er å gi en klem, noe annet er å kysse, samme hvor det måtte være, munnvik definerer jeg dessuten som munn. De gangene jeg har tatt opp dette og sagt at ingen andre hadde godtatt det, sier han bare at det er jo opp til hvert enkelt par å bestemme hva som er tillatt / ikke tillatt og at vi ikke trenger å ha det slik alle andre har det og heller tenke selv.

Vel, jeg ønsker ikke at kjæresten min skal kysse på andre damer, munnvik = munn, det er ikke noe å diskutere en gang. Det er vel litt 'lack of respect' å ikke respektere det kjæresten ens mener....

Ved en senere anledning nå, hvor jeg var ekstra 'bitchy' (jeg er til vanlig verken bitchy eller dramaqueen, men på noen punkt føler jeg det etterhvert bare blir slik) før han skulle møte ho og resten av gjengen på hjemmefest, hadde han faktisk ikke gjort noe med ho.

Husker for et drøyt år siden, da skulle han kline med og fingre meg så fort han så meg, og det ble endel runder i dusjen med (håndjobb av begge, grunnet at jeg ikke gikk på pillen og hans junior fikk litt 'problemer' av kondom).

Det var nesten så jeg faktisk syns det innimellom nesten kunne bli for mye, men heller det enn ingenting.

Det forble slik noen mnd, til han anskaffet seg hund, da fikk han hendene fulle med andre ting og etter det har alt vært labert, med tanke på det seksuelle.

Samværet ellers er forøvrig bra!

Vi har nå ikke hatt sex på et halvt år (det var første gang vi hadde sex uten kondom, og jeg visste ikke at sex kunne være så bra!, var totalt uerfaren, men var utrolig mye tryggere da enn da vi 'klumset rundt med kondomet nesten et halvt år tidligere)... han sa da vi var ferdige; 'dette har du gjort før!', med glimt i øyet...), han fingret meg en gang tidligere i sommer.

Det er så utrolig mye bedre å bli fingret av han enn å gjør det selv, de følelsene jeg får i kroppen da, får jeg ikke med meg selv, meen, derimot klarer jeg lett å gi meg selv orgasme, ved fingring, og spesielt ved å gni meg mot puter, osv. Da kommer jeg lett som en plett, og gir meg gjerne 2-3 runder orgasmer selv (får bare til en ved fingring), før jeg føler meg 'tilfreds'.

Men, jeg bytter gjerne bort egenlagd orgasme, mot det jeg føler når han tar på meg! Han har ikke greid å gi meg orgasme (eller, en av de første gangene han fingret, fikk jeg en ørliten, mini,mini orgasme - men jeg tenkte at den var så liten at den 'telte' kanskje ikke.

Også følte jeg at det var litt 'flaut' å fortelle at jeg fikk det, hvordan forteller man noe sånt liksom..?... uerfaren som jeg var, han var den første gutten jeg har hatt slik omgang med

Angrer allikevel som en hund på at jeg ikke sa det der og da (har nevnt det i senere tid), fordi han nå i senere tid har sagt at det er ikke noe gøy å fingre meg når han ikke får meg til å komme (skylder på at han ikke føler seg som en mann, osv..), eksen hans kom visst lett, t.o.m under et pledd med flere folk i rommet som ikke visste hva de drev på med. Jeg er av den stille, sjenerte typen, og har nok 'intimvansker' med tanke på det å skulle vise noe så 'intimt' som en orgasme for andre enn meg selv..

Det hjelper lite å høre at det ikke er noe moro å fingre meg siden jeg ikke kommer, og det er jo umulig for meg å klare å kunne komme med han, når han har lite lyst til å ta på meg der nede, slik at jeg til slutt kan bli så trygg at det bare 'går av seg selv'.

Jeg har også prøvd å 'trene' på å finne ut hvordan han enklest mulig kan fingre meg for at det er ganske sikkert at han og kunne bikke meg over kanten. Øvde og øvde, og hadde tenkt til å vise han hva jeg hadde funnet ut, men det ble med tanken...Man får liksom ikke lyst til å blottlegge seg så fryktelig når man føler den andre ikke har lyst på en. Da kan det 'være det samme'... :tristbla:

Tidligere i sommer hadde han en periode hvor han snakket mye om 'puling', problemet er bare at de gangene han har nevnt det tidligere sier han det på en måte som om han spøker med det, og jeg spøker selvfølgelig 'nei' tilbake, fordi jeg 'vet' at det blir jo ikke noe, så jeg har ingen lyst til å 'nedverdige' meg selv ved å si 'ja', hvis det viser seg at det bare var 'fjas'.

Så da han nevnte det tidligere i sommer og virket litt mer seriøs, fikk jeg litt 'hetta'. Det var særlig en fredagskveld hvor jeg skjønte at i kveld kunne han tenke seg noe mer enn å sove, og jeg hadde selv gått rundt og hatt lyst en stund (jeg er generelt lettantennelig, og føler at jeg må stå klar hvis han plutselig en sjelden gang har lyst...Et lengre forspill som gjorde meg dritkåt, kunne nok gjort sjansen for at jeg fikk orgasme lettere - fant ut det en gang selv, jeg var kjempekjempekåt, og rakk knapt å ta puta mellom beina før jeg kom..., meen, der igjen er jeg redd at et langt forspill gjør at han blir slapp, eller at jeg rett og slett blir altfor våt og kanskje føles vid og jævlig ut for han (selvom jeg tror ikke er så veldig 'vid og forferdelig', da er det bedre å kjøre på med en gang!, jeg har smøring nok fra starten uavehngig av forspill-lengde, eneste som sikkert er lengre unna da er orgasmen han higer etter å kunne gi meg.)

Den sommerkvelden der hvor han tydelig hadde oppriktig lyst, hadde han snakket om ei ukjent dame som han hadde snakka med på jobben, og jeg syns han virket veldig munter og blid og trakk dermed den konklusjonen at 'jasså, er han så munter og blid fordi han snakka med denne trivelige damen, at han plutselig har lyst på et ligg med meg?...', jeg hadde faktisk vært kåt allikevel tidligere på kvelden, men da det lå an til og bli noe, ble jeg bare alldeles mutt, 'sur' og tverr og satt meg ned med studiebøker for å ha en 'unnskyldning' for at det ikke skulle bli noe.

Fatter ikke hvorfor jeg ble slik selv, var rett og slett en automatisk sperre tror jeg...at det ble bare heelt fullstendig feil å skulle ligge med han som snakker om alle disse deilige damene sine (venninnene) i tide og utide på generell basis, og at han var så ekstra blid den kvelden etter å ha snakket med en ukjent dame på jobben.

Så det ble ikke noe den kvelden..angrer som en hund på at jeg ikke bare ble med på det han hadde tenkt.... :sukk:

Det er ganske frustrerende for meg å oppdage med tanke på meg selv at jeg kjenner meg varm og god innvendig av å se på han, har lyst til å ta på han, har lyst til å ha SEX med han (han er utrolig flink i senga når han først setter i gang, så det er ganske leit det der... )...Kan ha så lyst, så lyst...Man skal ikke måtte føle at man nærmest er 'skitten' fordi man har lyst på kjæresten sin, men det blir nesten slik. At det er galt at jeg har det... :sukk:

Samtidig er det slik ( vært det de siste mnd) at selvom jeg har kjempelyst til å ha sex med han, har jeg samtidig ikke lyst allikevel.... rett og slett fordi han snakker om disse 'venninnene' og omtaler de med pene adjektiv...

Det blir veldig, 'okey, hvorfor går du ikke bare hen og har sex med de, meg tenner du tydeligvis ikke på'.

Jeg føler meg ikke akkurat attraktiv... Det føles til tider som om jeg må være den mest stygge kjæresten man kan ha, vid og ekkel som ei låvedør nedentil.

Har hatt det greit nå i det siste, men toppet seg i går kveld da jeg så et nytt bilde på nettet av ei han tidligere hadde klina med, og som han 'kommenterer' titt og ofte. Følte meg nesten fysisk uvel og måtte bare gå og legge meg, (dette bildet var faktisk veldig pent av ho) og tenkte at det er ikke rart han ikke har lyst til å gjøre noe som helst med meg når han har alle disse andre flotte damene sine.

En liten utlufting..... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ett ekstreeeemt langt innlegg, men jeg har no tatt tiden til å lese det likevel :)

Høres ikke ut som om dere to er helt rette for hverandre om dere ikke kan ha ett intimtbånd sammen. Hvis jeg var deg ville jeg revudert å vært sammen med han, evt. tatt en lang samtale med han om hvorfor dere har det sånn, og si at du har lyst at dere skal kline,kysse, kose og ha sex i tide og utide.

Det er veldig normalt å skulle ha sex oftere når man er i ett parforhold, selvsagt har alle døperioder og tørketid. Men dette høres ikke ut som ett sunt forhold for deg. Jeg vil anbefalle deg å ta deg en prat med han om disse tingene, om de andre venninnene, og hvis han ikke er villig til å gi deg mer kjærlighet og omsorg så ville jeg nok gått videre, jeg hadde ikke klart å være i ett slikt forhold på langt sikt.

Uansett kjempe masse lykke til, håper det ordner seg for deg :):klemmer:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Vært sammen i ett år og hatt sex to ganger?!?!?!

Du fortjener utholdenhetsprisen, jeg hadde takket for meg for lenge siden.

• Liker 1
Skrevet

TS her. Takk for svar! :klemmer: Noen flere som har tanker? :lete:

Gjest "gjest"
Skrevet

Det er noe seriøst galt med fyren din. Spørsmålet er om du ikke burde kutte ham ut.

Skrevet

Huff, føler virkelig med deg! 2 ganger?! :o da hadde jeg virkelig gått på veggen..

Når jeg leser dette, får jeg en tanke om at dere overhodet ikke passer sammen, hadde jeg vært deg hadde jeg kutta han ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...