Gå til innhold

Klukk klukk lyder fra sluket på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt leilighet og så langt alt bra. Badet ble pusset opp for 7 år siden og ser velholdt ut. Ingen fukt ref. takstmann.

Men når jeg tapper vann i servanten, høres klukk klukk lyder fra sluket i dusjen. En ufaglært venn som var på besøk mente at sluket er tett og må stakes. Men når jeg dusjer hører jeg ikke lydene og det virker som det er godt avløp for vannet.

Er sluket i ferd med å tette seg?

Merker jeg er blitt bekymret etter at han sa det må stakes opp.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

akkuratt det samme har jeg også! om jeg tapper litt, eller en del vann, så kommer det klukk-klukk lyder, men om jeg tapper masse vann, så hender det at det renner over i sluket på badegulvet, så jeg er nok redd for at det er tett ja.... det er jeg også veeeeeldig bekymret for, fordi jeg leier, og tørr ikke si fra til huseier :sjenert:

men for litt siden, så rant det over selvom jeg bare tappet litt vann, men så brukte jeg sån jif- avløpsrens...kanskje du kan prøve den, siden sluke bare er litt tett?

Endret av NozMonster
Skrevet

Takk for svar. :)

Jeg skal prøve med slukrens. Hvis ikke, må jeg få en mann til å stake opp sluket med en stålstreng. Det er bare en liten jobb, ikke særlig vanskelig, men litt grisete. Huff, hater å plage andre, men hva skal man ellers med mannlige venner... :lur:

Skal sørge for å ha engangshansker tilgjengelig til den utvalgte mannen. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...