AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 I går hadde jeg med meg "knullekompisen" min hjem, vi har bare lagt sammen ett par ganger, kjenner hverandre ikke så godt. Uansett, vi hadde sex som vanlig og det var digg som vanlig. eneste problemet var i dag tidlig, da vi hadde oss igjen, det var digg og greier det. Men så gikk jeg på do, og da hadde jeg plutselig fått mensen.(Som ikke var ventet før om 1-2 uker) Snakk om pinlig for meg, og gå inn igjen på rommet Tror dere at han er skremt vekk helt nå? Eller er det noe som kan skje liksom, og er glemt til neste gang? Virket som han tok det med ett smil, han sa ingenting negativt, men kan jo være at han bare ikke ville gjøre meg mer flau enn det jeg var. Men hvordan ville dere reagert om det hadde skjedd dere? :/
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 jeg ville tenkt: Skitt au, shit happens.. Og gått videre. 1
Gjest Survival Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Det kommer til å skje verre, flauere ting med deg i fremtiden enn det så ikke tenk på det .. :gjeiper:
K.A. Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 I går hadde jeg med meg "knullekompisen" min hjem, vi har bare lagt sammen ett par ganger, kjenner hverandre ikke så godt. Uansett, vi hadde sex som vanlig og det var digg som vanlig. eneste problemet var i dag tidlig, da vi hadde oss igjen, det var digg og greier det. Men så gikk jeg på do, og da hadde jeg plutselig fått mensen.(Som ikke var ventet før om 1-2 uker) Snakk om pinlig for meg, og gå inn igjen på rommet Tror dere at han er skremt vekk helt nå? Eller er det noe som kan skje liksom, og er glemt til neste gang? Virket som han tok det med ett smil, han sa ingenting negativt, men kan jo være at han bare ikke ville gjøre meg mer flau enn det jeg var. Men hvordan ville dere reagert om det hadde skjedd dere? :/ Sånt som skjer. Kvinner får mensen, det er da noe de fleste kjenner til. Kan aldri forestille meg at noen skulle bli skremt vekk av den grunn.
billcat Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 jeg ville tenkt: Skitt au, shit happens.. Og gått videre. x2
makkapakka Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 tror med sikkerhet at kompisen din hadde blitt mer skremt hvis du ikke fikk mensen... 14
Eudyptula Skrevet 20. august 2011 #7 Skrevet 20. august 2011 (endret) Hva skulle være så skremmende her? At du sa du hadde fått mensen? Kommer ikke helt tydelig frem her om han fikk masse blod på seg, eller om du bare oppdaget det etterpå. Endret 20. august 2011 av Freyah 1
Mononoke Skrevet 20. august 2011 #8 Skrevet 20. august 2011 Dette har jeg også opplevd, jeg synes også det var pinlig! Er jo forskjell på en kjæreste/samboer og noen man nettopp er blitt kjent med og. Det flaue er jo ikke mensen i seg selv, men at typen kikker ned og får sjokk over sin blodige penis... :gjeiper:
Knitcat Skrevet 20. august 2011 #9 Skrevet 20. august 2011 Hvis jeg var gutt og oppdaget blod på meg etter samleie, ville jeg da bli lettet over at det bare var menstruasjon og ikke noe på meg som hadde revnet. Jeg ville sikkert også bli glad over å være sammen med en som kan kjøre brannbil
K.A. Skrevet 20. august 2011 #10 Skrevet 20. august 2011 (endret) Dette har jeg også opplevd, jeg synes også det var pinlig! Er jo forskjell på en kjæreste/samboer og noen man nettopp er blitt kjent med og. Det flaue er jo ikke mensen i seg selv, men at typen kikker ned og får sjokk over sin blodige penis... :gjeiper: De gangene jeg har opplevd hun får mensen plutselig og uventet, har jeg aldri tenkt, "æææsj, nå mistet jeg lysten, altså", men snarere, "faen, betyr dette at vi må stoppe?" Jeg kommer ikke til å slikke henne mens hun menstruerer, men ellers er det ingen hindring for min del. For meg hadde det heller ikke spilt noen rolle om det bare hadde vært en ONS. Endret 20. august 2011 av K.A. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2011 #11 Skrevet 21. august 2011 tror med sikkerhet at kompisen din hadde blitt mer skremt hvis du ikke fikk mensen... men det er bra Han sa en eller annen kommentar med det. "At det var bedre at jeg hadde mensen, enn at den ikke dukket opp" eller noe i den dur... men man vet jo aldri med gutter de sier en ting og mener en helt annen, og gjør en tredje ting liksom
Ethereal Skrevet 21. august 2011 #12 Skrevet 21. august 2011 Som du selv sa: du visste ikke at du kom til å få mensen. Sånn kan man ikke noe for. Ikke vær flau.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå