Sina Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 jeg sitter her og savner forloveden min.... Og er sjalu men ikke sånn vanlig sjalu.. av ei venninne av han skrev på et nettsted at :"Sier bare til dere jenter der ute: den som har fått denne gutten er utrolig heldig :)" Og da ble jeg så klart Stolt, men også litt sjalu. Og istad da jeg trengte å prate litt, bare høre stemmen hans så var tlf slått av og han var med ei annen venninne (som han pleier å treffe på tirsdager), fikk pratet litt med han senere og nevnte en film som jeg hadde så lyst til å se og da sa han "må jeg se den?". Gledesdreper....... han er en fantastisk gutt som jeg stoler 137 % på og det er ikke noe tull med han. Han er postitv og engasjert.. og det gjør at jeg får for høye forventninger til han og savner han så ekstra mye... Litt blanda følelser her nå, noe som bare understreker at avsnadsforhold er noe dritt..... men sukk, som jeg elsker han... uten han hadde jeg visna bort...
Gjest Donna Skrevet 25. november 2003 #2 Skrevet 25. november 2003 Avstandsforhold er noe dritt ja !!!! HELT enig med deg! En oppmuntrende klem fra meg til deg
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Avstandsforhold....... Hater det. Men takk safflebussen, og e6 expressen for rutetabell og takk gud for alle bussene!! Men vi flytter snart sammen da... Det er det beste i verden!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #4 Skrevet 26. november 2003 Han er med ei venninne hver tirsdag?? Og da skrur han av telefonen?? Hallo?!? Ringer det ingen varselbjeller? Det der lukter tull lang vei, særlig når du sier han svarer deg sånn, han burde sagt han med glede ville se den sammen med deg, siden du er jenta hans.. Tror du burde revurdere det forholdet ja.. er det vanlig å ha "venninner" man ser sånn jevnlig da, hver tirsdag liksom? Når man er i et forhold bør man jo ta hensyn til kjæresten, det virker ikke som han gjør. Det høres også ut som han har unaturlig mange og gode "venninner".. flørter han på nettet kanskje i tillegg?
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2003 #5 Skrevet 26. november 2003 Sånn sutring som dette her (som det viser seg at det er ingen grunn til) er ganske så utidig... Føler at man liksom gnir seg inn med hvor flott man egentlig har det Finnes mange der ute som ikke har noen idet hele tatt tankekors? D.
Madison Skrevet 26. november 2003 #6 Skrevet 26. november 2003 Alle skrur jo av tlf innimellom gjest1.. Timeexpressen er forøvrig helt genial :D
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2003 #7 Skrevet 27. november 2003 Han er med ei venninne hver tirsdag?? Og da skrur han av telefonen?? Hallo?!? Ringer det ingen varselbjeller? Tror du burde revurdere det forholdet ja.. er det vanlig å ha "venninner" man ser sånn jevnlig da, hver tirsdag liksom? Når man er i et forhold bør man jo ta hensyn til kjæresten, det virker ikke som han gjør. Det høres også ut som han har unaturlig mange og gode "venninner".. flørter han på nettet kanskje i tillegg? Slikt snakk fører vel bare til at man blir utrygg på kjæresten, særlig siden dette gjelder et avstandsforhold??? Avstandsforhold betyr jo ofte at man ikke får se kjæresten hele tiden, og man kan da ikke sitte hjemme og være usosial den tiden kjæresten er langt borte??? Det er da godt å ha funnet seg en sosial gutt! Skjønner godt at denne gjesten ville være anonym...
Sina Skrevet 27. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2003 jepp.. jeg stier helt på kjæresten og forloveden min jeg og komemr ikek til å revurdere noen ting som helst. vet veldig godt hvem denne jenta er og hun er kjempekoselig!! Skal jeg kreve at han sitter inne hver kveld og kikker i veggen bare fordi vi ikke bor på samme sted da? Hadde jeg sagt at det var en kamerat hadde ingen reagert. han var forresten på egon og spiste og synes selv det er irriterende med tlf som ringer..... Noen bør skaffe seg en kikkert å få utvida horisonten sin litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå