Gå til innhold

Gud,jeg møtte den mannen!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg reiste alene på ferie i sommer, og møtte den nydelige franske mannen....Vi møttes på en bar. Han stod lenge ved siden av meg,og jeg ble bare så betatt. Det var helt villt. Etterhvert begynte vi å prate.. Han var virkelig skjønn..Det skjulte seg masse hår under skjorta,da kjente jeg det pirret i hele kroppen. Jeg tok på han..

Han var skallet, mørk og stor. En MANN. Gud...Dessverre måtte jeg gå tilbake til hotellet da han var gift og kona var på hotellet. Skuffa...Aldri i mitt liv har jeg blitt så tent og hatt så lyst på en mann! Hadde han vært der alene hadde jeg tatt han..

Jeg har fått mail fra han, og jeg kjenner jeg er forelska..Han bor i Paris :(

HJELP!!! Hvorfor måtte ferieflørten min være gift :( Tenk om han var singel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slett mailen! og fin en ny kjekkas ;)

• Liker 1
Skrevet

En MANN. Gud...Dessverre måtte jeg gå tilbake til hotellet da han var gift og kona var på hotellet. Skuffa...Aldri i mitt liv har jeg blitt så tent og hatt så lyst på en mann! Hadde han vært der alene hadde jeg tatt han..

Hadde du "tatt" en gift, heterofil mann hvis du traff på ham alene?

• Liker 1
Skrevet

Er du mann eller kvinne, TS? Nicket ditt er Rigelgutten, men det står på profilen din at du er kvinne. Litt forvirrende.

• Liker 1
Skrevet

Er du mann eller kvinne, TS? Nicket ditt er Rigelgutten, men det står på profilen din at du er kvinne. Litt forvirrende.

Hun er dame, Rigelgutten er navnet på en hest..

Skrevet

haha, HAN JA! husker å ha sett den videoen.. russejentene... fysøren han har blitt en STYGG mann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...