carne Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Holder på med oppussing av stue/kjøkken, og skal invistere i splitter nye hvitevarer. Nå står vi mellom et tilbud på LG stekeovn og iduksjonstopp eller Bosch stekeovn, induksjonstopp og oppvasksmaskin med noen tusenlapper i forskjell. Noen som har erfaring med disse merkene? Takker for hjelp!! Er mye å ta stilling til i en slik prosess, så man blir litt rådvill og søker litt ekstra hjelp av og til... :-)
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Holder på med oppussing av stue/kjøkken, og skal invistere i splitter nye hvitevarer. Nå står vi mellom et tilbud på LG stekeovn og iduksjonstopp eller Bosch stekeovn, induksjonstopp og oppvasksmaskin med noen tusenlapper i forskjell. Noen som har erfaring med disse merkene? Takker for hjelp!! Er mye å ta stilling til i en slik prosess, så man blir litt rådvill og søker litt ekstra hjelp av og til... :-) Bosch er det samme som siemens. De leverer meget gode stekeovner. LG kjenner jeg ikke til. Hadde kjørt safe og valgt bosch. Tips: sjekk pris i Danmark på bosch. Leste i annen tråd her at det er mye å spare - ingen toll. Feks på et nettsted som het hvidevarebanditten(dott)dk De ordner alt med frakt, mva ut/inn og leverer varene rett på døra
carne Skrevet 20. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2011 Det er det samme inntrykket jeg har fått også. Men i og med at jeg ikke har noen erfaring/peiling finner jeg det lurt å spørre andre. Takker for svar, skal sjekke internettsiden. Den eneste aberen er vel frakt, leveringstid osv. Vil gjerne ha kjøkkenet mitt opp å gå igjen, så fort som mulig!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Den eneste aberen er vel frakt, leveringstid osv. Vil gjerne ha kjøkkenet mitt opp å gå igjen, så fort som mulig! hvidevarebanditten leverer 3 ganger i uka i norge
jupiter Skrevet 21. august 2011 #5 Skrevet 21. august 2011 Holder på med oppussing av stue/kjøkken, og skal invistere i splitter nye hvitevarer. Nå står vi mellom et tilbud på LG stekeovn og iduksjonstopp eller Bosch stekeovn, induksjonstopp og oppvasksmaskin med noen tusenlapper i forskjell. Noen som har erfaring med disse merkene? Takker for hjelp!! Er mye å ta stilling til i en slik prosess, så man blir litt rådvill og søker litt ekstra hjelp av og til... :-) Jeg kjenner ikke til LG, men jeg har en del Bocsh - og det er veldig bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå