Gå til innhold

Hjelp! Hvitevarer til kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med oppussing av stue/kjøkken, og skal invistere i splitter nye hvitevarer. Nå står vi mellom et tilbud på LG stekeovn og iduksjonstopp eller Bosch stekeovn, induksjonstopp og oppvasksmaskin med noen tusenlapper i forskjell.

Noen som har erfaring med disse merkene?

Takker for hjelp!! Er mye å ta stilling til i en slik prosess, så man blir litt rådvill og søker litt ekstra hjelp av og til... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holder på med oppussing av stue/kjøkken, og skal invistere i splitter nye hvitevarer. Nå står vi mellom et tilbud på LG stekeovn og iduksjonstopp eller Bosch stekeovn, induksjonstopp og oppvasksmaskin med noen tusenlapper i forskjell.

Takker for hjelp!! Er mye å ta stilling til i en slik prosess, så man blir litt rådvill og søker litt ekstra hjelp av og til... :-)

Bosch er det samme som siemens. De leverer meget gode stekeovner.

LG kjenner jeg ikke til. Hadde kjørt safe og valgt bosch.

Tips: sjekk pris i Danmark på bosch. Leste i annen tråd her at det er mye å spare - ingen toll. Feks på et nettsted som het hvidevarebanditten(dott)dk

De ordner alt med frakt, mva ut/inn og leverer varene rett på døra

Skrevet

Det er det samme inntrykket jeg har fått også. Men i og med at jeg ikke har noen erfaring/peiling finner jeg det lurt å spørre andre. Takker for svar, skal sjekke internettsiden. Den eneste aberen er vel frakt, leveringstid osv. Vil gjerne ha kjøkkenet mitt opp å gå igjen, så fort som mulig!:)

Skrevet

Den eneste aberen er vel frakt, leveringstid osv. Vil gjerne ha kjøkkenet mitt opp å gå igjen, så fort som mulig!:)

hvidevarebanditten leverer 3 ganger i uka i norge

Skrevet

Jeg kjenner ikke til LG, men jeg har en del Bocsh - og det er veldig bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...