Gå til innhold

Se hvem som er inne på facebooken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt spørsmål: Kan man se hvem som er inne på facebooken din av noe slag? Helst da de som ofte er det etc?

Er nok bare jeg som er paranoid, men håper det ikke er sånn, men det er en annen sak...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt spørsmål: Kan man se hvem som er inne på facebooken din av noe slag? Helst da de som ofte er det etc?

Er nok bare jeg som er paranoid, men håper det ikke er sånn, men det er en annen sak...

Redd for å bli stemplet som en stalker? Kan du ikke bare spørre h*n på en god gammeldags date? :D

Skrevet

NEI, det går ikke an. Trodde alle hadde fått med seg det etter hvert.

Skrevet

Redd for å bli stemplet som en stalker? Kan du ikke bare spørre h*n på en god gammeldags date? :D

Jo holder på med det ;) Men allikevel, er kanskje ikke så morsomt om hun hadde fått vite at jeg ser på bilder av henne hele tiden..

NEI, det går ikke an. Trodde alle hadde fått med seg det etter hvert.

Har bare sett sånn top 20 stalker greier før,og fått invitasjon til det. Det stemmer kanskje ikke da.

Takk for svar uansett :)

Skrevet

En sånn funksjon skulle eksistert. Tenker det hadde blitt slutt på endel snoking da!

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det er mulig, men "bekymrer" meg litt over samme problemstilling selv :fnise:

Skrevet

Tenker det hadde blitt slutt på endel snoking da!

Mulig at jeg tar feil men; er ikke en stor del av poenget å bli sett når en legger seg selv og sine aktiviteter, synspunkter og venner til fritt innsyn på nett da? :klo:
  • Liker 1
Skrevet

Jo holder på med det ;) Men allikevel, er kanskje ikke så morsomt om hun hadde fått vite at jeg ser på bilder av henne hele tiden..

Haha! Ja, ikkesant :) Skjønner dilemmaet. Vær glad facebook ikke kjører samme stil som Nettby gjorde. Der var det lett å få med seg hvor ofte hver enkelt person var innom. Var til og med en liten periode der man kunne se visningstall på hvert enkelt bilde. Du hadde sliti der ;)

• Liker 1
Skrevet

Har bare sett sånn top 20 stalker greier før,og fått invitasjon til det. Det stemmer kanskje ikke da.

Ehhh.. den stalker-greia viser kun de som har vært mest aktive, som å skrive på veggen din eller kommentere statusen din/bildene dine.

Noen apps lokker med at du skal kunne se hvem som er inne på profilen din, men alle vet jo at det bare er noe tull som du får virus hvis du klikker på.

Skrevet

...Nettby...der var det lett å få med seg hvor ofte hver enkelt person var innom. Var til og med en liten periode der man kunne se visningstall på hvert enkelt bilde.

Det var et slitsomt sted etter hvert. Jeg var kjempesur på alle oppdateringene som det ikke var mulig å stoppe. :kjefte:
Skrevet

Huff, håper ikke det :fnise:

Er et par jenter (er jente selv) jeg er inne på flere ganger til dagen fordi de skriver så mye håpløst (=underholdning). Vil ikke at de skal vite det:gjeiper:

Og typen min sin, han stalker jeg, og vil ikke han skal vite det :natti:

Det jeg liker best med Face er snokemulighetene. Nettby var kjip sånn, da kom alt opp >.<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...