Wonders Skrevet 30. august 2011 #5 Skrevet 30. august 2011 Drømte i natt at Facebook ikke eksisterte… Jeg måtte sende alle viktige ting pr brev... Det gikk 3 dager før folk fikk vite at jeg hadde vondt i magen… Først etter 4 dager fikk de vite at jeg syntes det var kaldt ute!!! Et av brevene ble faktisk så forsinket, at først etter 6 dager fikk de vite at jeg hadde vasket, støvsuget huset og spist cornflakes til frokost!!! Oh, my Google – what a nightmare;-))) *************************** • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. • * ¨ * • ☆¸. • * ¨ * • ☆♥ Offentligjør dette på din status siden du også har innrømmet å ha Verdens HERLIGSTE Hybelkaniner! ♥¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ ¸. • * ¨ *• ☆ ¸. •¸. • * ¨ * • ☆ ***************************** Det var en gang Espen Askeladd så verdens vakreste prinsesse. Vil du gifte deg med meg, spurte Askeladden NEI! - svarte prinsessen. Og så levde hun lykkelig alle sine dager og dro på jentetur og på shopping og drakk vin og sjampis hver gang hun hadde lyst... Prinsessa si, det tenker jeg, den selvstendige prinsessa som ikke trenger å være gift i dag! ************************************** Facebook er som et psykiatrisk sykehjem... og vi er alle pasienter... Vi sitter og stirrer på en skjerm... og fantaserer om at vi er sosiale... Noen har også fantasi-jordbruk, områder, dyr og ting... Vi peker på hverandre, og syns det er helt greit... Vi skriver til og med på vegger.. Om du også er her på behandling... så post dette på veggen din... Jeg fikk høre om dette fra en annen pasient.. Ha en fin kveld alle sammen ************************************* Jeg bryr meg ikke om hva du tjener, hvor du bor, hva slags bil du har, om du er homo eller hetero, feit eller tynn, fysisk vakker eller alminnelig, rik eller fattig, superintelligent eller ikke, syk eller frisk. Er du min venn, så er du det, og jeg er glad i deg! Er du enig kan du stjele denne statusen fra meg, min venn, slik jeg stjal den fra en annen venn. Skulle ønske flere tenkte sånn! ♥♥♥ Riktig god helg :-) *********************************** ♫ .(ړײ) ♫. ♥ .«▓» ♥. ♫ ..╝╚.. ♫ Jeg har ikke tid til å hate de som eventuelt hater meg... Jeg er nemlig opptatt med å være glad i de som er glad i meg♥ *************************************** Du får be menn begynne å tenke på hva de har på seg, og hvordan de oppfører seg. De går med åpen skjorte og sandaler, tenk hvilke signaler det gir. Da tenker jenter at det er fritt frem, og ser på det som en invitasjon. De bør være moderat med alkohol også, da er det lett å bli utnyttet. Jenter er jenter, og de bør ta sine forhåndsregler:) ****************************************** Vet du at smil er smittsomt??? I dag vil noen smile til deg, og du vil begynne å smile du også… Et unikt smil, akkurat som ditt, kan gå verden rundt…Så når du føler smilet komme, så ikke gjør noe for å stoppe det... La oss starte en smileepidemi akkurat NÅ… Det påvirker hele verden♥ Uansett folkens; alle trenger et smil:-))) Så her får du ett av meg:-))) HA EN FIN SMILEDAG♥:-))) *************************************** An old man once said ...There comes a time in life when you walk away from all the drama and people who create it. You surround yourself with people who make you laugh, forget the bad, and focus on the good. So love the people who treat you right, pray for the ones who don't. Life is too short to be anything but happy. Falling down is a part of life, getting back up is living.~ Re-post if you agree!!! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2011 #6 Skrevet 30. august 2011 Kvinnen møtte en mann på en bar og ble med han hjem. Hun legger merke til at hans soverom er fylt med hyller med bamser. Små på de nederste og de aller største på de øverste. Hun blir rørt over sånn en bløt mann. Etter en lidenskapelig natt, ligger de side om side, og hun spør ham smilende: "Nå, hvordan var det..?" Mannen svarer da tørt: "Du kan ta en bamse på den nederste hylla.."
Asteria Skrevet 30. august 2011 #7 Skrevet 30. august 2011 Hun til sin mann: "Kan du fikse lekkasjen på badet?" Hvem faen tror du jeg er, plumbo-kongen eller? "Kan du ordne hullet i taket da?" Tror du jeg er byggmester Bob eller? "Hva med batteriet på bilen?" ...Tror du jeg er Martin Schanke sa han irritert og gikk ut. Da han kom hjem, var alt ordnet. "Hvem har gjort dette?" - Naboen. - "Jasså, hva skulle han ha for jobben??" - Enten ei kake eller sex! –Javel, hva bakte du?? Hvem faen tror du jeg er, Ingrid Espelid Hovig eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå