Gjest Heloise Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Telefonsentral. Jeg hadde også telefonangst da jeg startet
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Jobber med dataregistrering. Det finnes massevis av jobber som passer oss med sosial angst. Den store bøygen er gjerne det å skaffe seg jobben/overbevise andre i en intervjusituasjon at man duger. I jobbannonser får man inntrykk av at det kun finnes jobber for de som er utadvendte, og ikke minst blide og positive døgnet rundt, hele året. Sånne folk finnes faktisk ikke. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Som lærer og bartender Til tider tungt, men jeg presser meg selv til det, så går det greit. Føler meg mye lettere til sinns om jeg tvinges til å omgås andre, enn om jeg skulle satt alene på kontor. Og øvelse gjør mester 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Jobber som vernepleier. Å jobbe med brukere en til en går kjempefint. Sliter heller mer med å forholde meg til kolleger i store mengder. Men det er jo heller ikke en av arbeidsoppgavene Blir bedre og bedre etterhvert som man blir kjent det Og uansett er det viktig å presse seg selv med sine begrensninger, og ikke låse seg inne i en egen boble.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 Jobber som vernepleier. Å jobbe med brukere en til en går kjempefint. Sliter heller mer med å forholde meg til kolleger i store mengder. Men det er jo heller ikke en av arbeidsoppgavene Blir bedre og bedre etterhvert som man blir kjent det Og uansett er det viktig å presse seg selv med sine begrensninger, og ikke låse seg inne i en egen boble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå