Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Heloise
Skrevet

Telefonsentral. Jeg hadde også telefonangst da jeg startet :fnise:

Skrevet

Jobber med dataregistrering. Det finnes massevis av jobber som passer oss med sosial angst. Den store bøygen er gjerne det å skaffe seg jobben/overbevise andre i en intervjusituasjon at man duger. I jobbannonser får man inntrykk av at det kun finnes jobber for de som er utadvendte, og ikke minst blide og positive døgnet rundt, hele året. Sånne folk finnes faktisk ikke. :gjeiper:

Skrevet

Som lærer og bartender :sjenert:

Til tider tungt, men jeg presser meg selv til det, så går det greit. Føler meg mye lettere til sinns om jeg tvinges til å omgås andre, enn om jeg skulle satt alene på kontor.

Og øvelse gjør mester :)

• Liker 1
Skrevet

Jobber som vernepleier. Å jobbe med brukere en til en går kjempefint. Sliter heller mer med å forholde meg til kolleger i store mengder. Men det er jo heller ikke en av arbeidsoppgavene ;) Blir bedre og bedre etterhvert som man blir kjent det :) Og uansett er det viktig å presse seg selv med sine begrensninger, og ikke låse seg inne i en egen boble.

Skrevet

Jobber som vernepleier. Å jobbe med brukere en til en går kjempefint. Sliter heller mer med å forholde meg til kolleger i store mengder. Men det er jo heller ikke en av arbeidsoppgavene ;) Blir bedre og bedre etterhvert som man blir kjent det :) Og uansett er det viktig å presse seg selv med sine begrensninger, og ikke låse seg inne i en egen boble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...