Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har slitt litt med at eg reagerer på øyensminkefjernerer. Har prøvd maaaaaange, også for sensetive auger. OG eg fjerner sminken på skånsom måte, men allikavel så blir eg rød og sår dersom eg bruker det fleire dager på rad.

Så fant eg l'oreal beauty tubes, den som ein tar av med vatn, uten bruk av pads og lignande, ein bare "drar" maskaraen av. Den er jo bare heilt fantastisk :D Og eg har ikkje vore sår rundt augene mine etter eg begynte å bruke denne.

Men eg lurte på om det finnes andre merker med samme prinsippet? At ein fjerner det med vatn, uten å måte bruke pads..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fjerner vanlig ikke-vannfast maskara med kun vann og vanlig ansiktsrens som jeg uansett bruker.. Innimellom er det litt igjen under øyet, men det fjerner jeg bare med håndkletuppen. Siden det ikke er vannfast maskara går det rett av i vask :) Kunne det vært noe for deg?

• Liker 1
Skrevet

Blinc, selges på feelunique tror jeg. :)

Skrevet

Kanebo 38* er sånn. Den fantastisk god, gir fint resultat, og vaskes av med lunket vann med letthet :)

• Liker 1
Skrevet

Clinique High Impact Curling Mascara. Er også uten parfyme og snill med mine øyne :)

Skrevet

Takk for svar :)

Clinique er eg veldig fornøyd med ellers på både makeup og rens, så kanskje eg skal tester ut mascaraen og :D

Skrevet

Bobbi Brown Perfectly Definded Mascara dras av med varmt vann. Jeg synes den legger seg veldig fint på vippene uten å klumpe.

Skrevet

Har en clinique mascara som bare går av med varmt vann, og er utroooolig fornøyd :rodmer: For meg er det viktig at den ikke drysser, siden jeg bruker linser, og dette er den absolutt beste jeg har prøvd. Dessuten klumper den ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...