AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #1 Skrevet 20. august 2011 Jeg har hatt brudekjolen min til skredder for å få den tilpasset, men jeg glemte å be om å sy på hempe til slepet slik at jeg kan løfte opp slepet når vi f.eks. skal danse. Tenkte at kanskje det er så lett at jeg kan sy på hempen(e) selv. Så da er spørsmålet hvor er det hempen(e) skal sitte?
Gjest Solstråla88 Skrevet 20. august 2011 #2 Skrevet 20. august 2011 Under slepet er det beste, har en sånn selv:) Veldig praktisk.
FruN Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Ha det litt i kanten, det fikk jeg beskjed om at var det beste når jeg var til konsultasjon hos brudesalongen. Det finnes en hempe midt under slepet, men det anbefalte ikke dama i salongen. 1. Du viser undersiden av kjolen, ikke alltid pent. 2. Du kan få et stygt merke der "hengepunktet" er. Jeg ba om å få sydd inn hemper så jeg kan få knytt opp slepet utover dagen, så jeg slipper å bære på det :D
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Tusen takk for svar. Jeg har en hempe fra før av, men det er jo til å henge opp slepet på kleshengeren. Er det en eller to hemper som trengs?
FruN Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 En om du skal ha det rundt håndleddet. Til å knyte opp slepet tror jeg de skal sy på tre punkter for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå