Gå til innhold

Mannlig prostitusjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kom over denne artikkelen om mannlig prostitusjon. Det står at han ligger med damer fra politiet, leger etc. Det virker som løgn. Jeg kunne trodd på det om han pulte menn, men at en kvinnelig lege eller politidame skal kjøpe en gigolo, nei det kan jeg ikke tro. Kvinner er ikke så kåte som menn at de gjør sånt.

"– Det var folk både i toppnæringsliv, leger, politi, militært, hotellbrasjen, tannleger, ellers så var den vanlige dama på gata. "

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7169756

Dette må være løgn, eller.

Får nesten lyst til å satse på det selv, men det er ikke marked for det jeg kan ikke en gang få meg et ligg om jeg tilbyr det gratis.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt absurd at kvinner ikke er kåte nok ? Er ikke kun i desperate situasjoner hvor folk kjøper sex. Noen liker kanskje tanken på det forbudte for eksempel.

Skrevet

Litt absurd at kvinner ikke er kåte nok ? Er ikke kun i desperate situasjoner hvor folk kjøper sex. Noen liker kanskje tanken på det forbudte for eksempel.

Jeg tror han i artikkelen ljuger. Jeg kan bare ikke forestille meg at kvinner betaler for sex, damer er ikke spesielt kåte av seg.

Om det hadde vært tilfelle hadde mange flere menn vært prostituerte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror han i artikkelen ljuger. Jeg kan bare ikke forestille meg at kvinner betaler for sex, damer er ikke spesielt kåte av seg.

Det findes mange prostituerte menn her i landet, som betjener både menn og kvinder. Det er veldig tabubelagt, og de fleste føler sterk skam, fordi "menn ikke prostituerer seg."

Les mere her (en masteroppgave om mandlig prostitusjon):

http://www.prosentret.no/index.php?option=com_content&view=article&id=422:han-saetter-pris-pa-sin-krop-mandlig-prostitution-i-et-kropsfenomaenologisk-perspektiv-jeanne-maria-holm-henriksen-masteroppgave-i-spesialpedagogikk-uio-2011&catid=17:prostitusjon&Itemid=60

At damer ikke er kåte, er bare tull. Men kåtskab betyr ikke at man har lyst til å ligge med hvem som helst.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg tror vi kvinner juger om hvor kåte vi egentlig er.

Jeg er ofte ikke kåt på mannfolk som er tilgjengelige, men dersom jeg selv kunne velge meg ut en skikkelig hunk, velge hårfarge og kroppstype, hadde jeg definitivt kjøpt sex ofte.

Problemet er vel at det skal litt mer til for kvinner å tenne på menn enn for menn å tenne på kvinner. Men det handler ikke om at kvinner er mindre kåte enn menn. Det handler bare om at vi ikke gidder agere på impulsene bare fordi vi har en vikårlig penis tilgjengelig.

Kvinner har ofte fantasier om en spesiell type menn, utseendemessig og personlighetsmessig. Hver kvinne har sine preferanser, men jeg tror kvinners preferanser er mer fikserte enn menns. En mann er takknemlig med det han får, så lenge han får seg noe ofte nok. Vi kvinner er mer selektive og kan gå og drømme om akkurat DEN typen med akkurat DET utseende og væremåten i ååååresvis. Så dukker han aldri opp. Men dersom det fantes et shoppingsenter med mannlige horer, åhååå jeg hadde kosa meg.

Endret av NuckingFutz
Skrevet

Jeg tror ikke mannlig prostitusjon er særlig utbredt. Det er ikke fordi kvinner ikke kan være like kåte som menn, men det er fordi vi kvinner har evnen til å ikke la kåtheten ta helt styringen over livsførselen vår. Menn kortslutter mentalt når det begynner å krible i junior, og da mener de at det er deres rett å få driftene sine tilfredstilt. Om det er kona eller en hore som sørger for det, er de ikke så opptatt av, så lenge det er en kvinne tilstede med de naturlige kroppsåpningene i orden. Menn er enkle...

:sjarmor:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke mannlig prostitusjon er særlig utbredt. Det er ikke fordi kvinner ikke kan være like kåte som menn, men det er fordi vi kvinner har evnen til å ikke la kåtheten ta helt styringen over livsførselen vår. Menn kortslutter mentalt når det begynner å krible i junior, og da mener de at det er deres rett å få driftene sine tilfredstilt. Om det er kona eller en hore som sørger for det, er de ikke så opptatt av, så lenge det er en kvinne tilstede med de naturlige kroppsåpningene i orden. Menn er enkle...

:sjarmor:

Pisspreik. Det er bare det vanlige moralistiske oppgulpet om at kvinner liksom ikke har anlegg til å gå moralsk tvilsomme handlinger som å kjøpe en prostituert, og at dere liksom er mer avanserte enn menn. Når man ser kvinner som drar til Afrika eller til Tyrkia for å kose seg med mannlige gigoloer så vet man at du uansett tar feil.

• Liker 5
Skrevet

Kåtskap har egentlig ikke så mye med det å gjøre. Jeg har selv vært så kåt at jeg nærmest kravlet opp langs veggene, med har aldri tenkt tanken å kjøpe sex. De fleste menn som kjøper sex savner nærhet, ikke utløsning. Utløsning kan man da fint få på egen hånd (bokstavelig talt), men når en har sex med en faktisk person føler man seg attraktiv, begjært, satt pris på. En liten illusjon når man har betalt for tjenesten, så klart, men det er uansett den nærheten de fleste horekunder søker. Kvinnelige kunder har kanskje litt andre årsaker til å kjøpe sex, men det går nok på mer enn bare pur kåtskap der også.

• Liker 2
Gjest bi-jente
Skrevet

Jeg tror vi kvinner juger om hvor kåte vi egentlig er.

Jeg er ofte ikke kåt på mannfolk som er tilgjengelige, men dersom jeg selv kunne velge meg ut en skikkelig hunk, velge hårfarge og kroppstype, hadde jeg definitivt kjøpt sex ofte.

Problemet er vel at det skal litt mer til for kvinner å tenne på menn enn for menn å tenne på kvinner. Men det handler ikke om at kvinner er mindre kåte enn menn. Det handler bare om at vi ikke gidder agere på impulsene bare fordi vi har en vikårlig penis tilgjengelig.

Kvinner har ofte fantasier om en spesiell type menn, utseendemessig og personlighetsmessig. Hver kvinne har sine preferanser, men jeg tror kvinners preferanser er mer fikserte enn menns. En mann er takknemlig med det han får, så lenge han får seg noe ofte nok. Vi kvinner er mer selektive og kan gå og drømme om akkurat DEN typen med akkurat DET utseende og væremåten i ååååresvis. Så dukker han aldri opp. Men dersom det fantes et shoppingsenter med mannlige horer, åhååå jeg hadde kosa meg.

Spot on. Det er nok ikke alle jenter som er SÅ kresne, men en god del er det. Det skal ganske mye til før jeg tenner på en mann, og jeg har helt klart en del preferanser og krav når det kommer til utseende og personlighet. Jeg hadde nok vært mye mer guttegæren og kåt om flere menn hadde matchet idealbildet mitt. :P

Skrevet (endret)

Min forestilling om mannlige prostituerte, i allefall de eneste jeg kunne tenke meg å oppsøke, er at de er minst like kåte på å ha sex med fremmede kvinner som fremmede kvinner er i å ha sex med dem, og at de er forholdsvis priviligerte slik at de ikke trenger selge kroppen sin for pengenes skyld, men kun gjør det fordi de er så jævlig deilige at de vet de i tillegg til å få masse sex også kan benytte anledningen til å tjene penger på det.

Endret av Bond
Skrevet

Kvinner liker sex nøyaktig like mye som det menn gjør.

Skrevet

Kåtskap har egentlig ikke så mye med det å gjøre. Jeg har selv vært så kåt at jeg nærmest kravlet opp langs veggene, med har aldri tenkt tanken å kjøpe sex. De fleste menn som kjøper sex savner nærhet, ikke utløsning. Utløsning kan man da fint få på egen hånd (bokstavelig talt), men når en har sex med en faktisk person føler man seg attraktiv, begjært, satt pris på. En liten illusjon når man har betalt for tjenesten, så klart, men det er uansett den nærheten de fleste horekunder søker. Kvinnelige kunder har kanskje litt andre årsaker til å kjøpe sex, men det går nok på mer enn bare pur kåtskap der også.

Nettopp. Det er mangelen på nærhet, berøring og ensomhet som er hovedårsaken til at mange menn(og kvinner) går til prostituerte. Til tross for at man har fått banket inn god moral og de riktige verdiene siden barndommen så kan ensomheten sette deg rimelig hardt på prøve.

• 3 uker senere...
Gjest gnækvåg
Skrevet

Noen artikler (på engelsk) om kvinner som kjøper sex.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/7914639.stm

http://women.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/women/relationships/article2999703.ece

http://www.alternet.org/sex/146531/why_would_a_woman_pay_for_sex

Mener selv mer åpenhet i parforhold rundt kropp og seksualitet, og synligjøring av ikke-semittisk samlivsnorm vil begrense en kynisk industri samtidig som det blir mer psykisk velvære og mer stabile forhold, mindre ensomhet og flere finner kjærlighet. :yvonne:

Skrevet

jeg klarer ikke å tro på det. for de fleste jenter vil ha forhold. og ha sex med en horebukk er derfor bortkastet. men tror utviklingshemma har seg med dem. menn skryter så fælt

• Liker 1
Skrevet

Står da ingen steder i artikkelen at han kun hadde sex med damer...

• Liker 1
Skrevet

...og all forskningen som har vært trukket frem her, er vel bare vås og oppspind....?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...