Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Skal i bryllupp i morgen og har til min store forskrekkelse ikke strømpebukse til å ha under kjolen (er knekort). kan jeg bruke svart tights eller skinntights?? Er en svart kjole...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Nei absolutt ikke.. Har ikke du en bensinstasjon eller dagligvare i nærheten? 1
Casall Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Spør du meg, nei. Kan du ikke stikke å kjøpe en?
Niennas Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Vanskelig å svare på når jeg ikke vet hvordan kjolen er, eller hvordan bryllupet er - men jeg ville ha safet og svart nei. Stikk innom en dagligvarebutikk eller bensinstasjon imorgen før vielsen?
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 (endret) Brylluppet er kl 11 i krika i morgen...Kan ikke bare stikke innom en bensinstasjon for det har de ikke her. (bor på bygda) :/ Skal vidre med en gang etterpå. Bli med å hjelpe til med div, og er ikke tid til å innom noen plass å bytte...Kirka er jo laaangt unna noen butikker... Endret 19. august 2011 av nicola
Gjest Eurodice Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Skal i bryllupp i morgen og har til min store forskrekkelse ikke strømpebukse til å ha under kjolen (er knekort). kan jeg bruke svart tights eller skinntights?? Er en svart kjole... Da får du vel ta deg en tur til en butikk og kjøpe en strømpebukse, da. Det er vel ikke noe problem?
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Finnes det btw strømpebukser som ikke er så gjennomsiktige som fint kan gå ann å bruke og som er stor? Må sikkert ha xxl i strømpebukse. Er veldig lang og har store lår.
Antlers Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Må du ha strømpebukse, da? Det er jo fortsatt sommer, og kjolen er ikke så kort at det blir vulgært uten. Enten kjøpe strømpebukse, låne en av naboen, eller gå uten
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 jeg får rett og slett si at jeg må fixe noe, og kjøre til byen. jeg kan ikke gå med tights. greit at jeg gjør det i kirka, men ikke til middagen og utover. Da er neste spm - Hvor kan jeg kjøpe en stor strømpebukse? Kjøpesenteret i byen er åpent og der er H&M og cubus b.l.a
Niennas Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 Ja, Pierre Robert har helt opp til 44/46 eller 46/48 (husker ikke helt). Du får nesten stå opp litt tidligere da. Eller gå uten..
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 (endret) Må du ha strømpebukse, da? Det er jo fortsatt sommer, og kjolen er ikke så kort at det blir vulgært uten. Enten kjøpe strømpebukse, låne en av naboen, eller gå uten hehe JA. Jeg er likbleik på beina! Endret 19. august 2011 av nicola
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 Ja, Pierre Robert har helt opp til 44/46 eller 46/48 (husker ikke helt). Du får nesten stå opp litt tidligere da. Eller gå uten.. Og de har som ikke er så gjennomsiktige også? Fåes de kjøpt i dagligvare? Vi har en sparbutikk som er litt før byen. Kunnet stikket innom den om de har.....
Niennas Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Og de har som ikke er så gjennomsiktige også? Fåes de kjøpt i dagligvare? Vi har en sparbutikk som er litt før byen. Kunnet stikket innom den om de har..... Jepp. De er "kjent" for å ha ullstrømpebukser om vinteren bl.a. (tips til høsten, de er fantastiske! ) Hvis du går på www.pierrerobert.no så ser du alt de har av strømpebukser, og du kan også finne ut om akkurat den sparbutikken du tenker på selger Pierre Robert, men den gjør mest sannsynlig det;)
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 Dette er jo lignende tights spør du meg? Hvilken kan passe seg til bryllupp da??? http://www.pierrerobert.no/Produkter/Kvinner/Stroempebukser/(cat)/284
Gjest nicola Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 De hadde selføleglig ikke på den butikken der hvor jeg bor... Hmfff! Må dra helt til byen da...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #17 Skrevet 20. august 2011 Du kan naturligvis ikke ha tykk(ere) strømpebukse i bryllup, men en tynn 20 denier.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #18 Skrevet 20. august 2011 Kan du ikke ringe og ordne med noen du kjenner slik at de kan ta med til deg?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #20 Skrevet 20. august 2011 Hun er allerede i bryllupet. Aha, så bare at det var skrevet idag, og at hun skrev imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå