AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg har merket noe rart med meg selv. Når jeg er på dater'n, har jeg en tendes til å bikke litt over til fyren's stil! La oss si han er en kul kis, med hettegenser og skatesko, så begynner jeg å gå i slikt. Er han en litt rocka type med skinnjakke og boots, kan jeg gå over til dette. Er det dette som kalles speiling??
Gjest Thefainter Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Tror dette er normalt. Jeg kjente en fyr en gang som bare gikk med svarte jeans og t-skjorter, og så fik han seg ny dame og plutselig en dag kom han med blå jeans og strikkejakke
Steinar40 Skrevet 20. august 2011 #3 Skrevet 20. august 2011 Tror dette er normalt. Jeg kjente en fyr en gang som bare gikk med svarte jeans og t-skjorter, og så fik han seg ny dame og plutselig en dag kom han med blå jeans og strikkejakke Dette (be)viser bare at det som regel er damene som bestemmer mannfolkas klesvalg
Steinar40 Skrevet 20. august 2011 #4 Skrevet 20. august 2011 Jeg har merket noe rart med meg selv. Når jeg er på dater'n, har jeg en tendes til å bikke litt over til fyren's stil! La oss si han er en kul kis, med hettegenser og skatesko, så begynner jeg å gå i slikt. Er han en litt rocka type med skinnjakke og boots, kan jeg gå over til dette. Er det dette som kalles speiling?? Det kalles å innynde seg. Du ønsker å gjøre et best mulig inntrykk på fyren. Men om det egentlig er noe smart, det er en helt annen sak. 1
Gjest loren Skrevet 20. august 2011 #5 Skrevet 20. august 2011 Som Steinar40 sier, det er en del av å innynde seg hos den andre, og prøve å vise at "det er meg du vil ha" Har gått i fella selv før. Litt sært når man føler seg tryggere og tryggere og plutselig har en helt annen klesstil(og ofte også musikksmak ;P) enn det man ga uttrykk for i starten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå