Lisemor Skrevet 14. mai 2002 #1 Del Skrevet 14. mai 2002 Hvor ferierer dere? Jeg har ikke planlagt så mye ennå. Langhelg på sørlandet-osv.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple Skrevet 15. mai 2002 #2 Del Skrevet 15. mai 2002 Tenkte jeg skulle henge litt jeg, vokse, og bli søt og god..! Epleklem fra Epleengelen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Vi ferierer i Skottland i år vi. Er invitert i bryllup der i juni, så da bærer det avgårde. Ellers skal vi på bryllupsreise etter bryllupet vårt i september, men jeg vet ikke hvor vi skal, for det er det min kjære som tar seg av.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 Skal to uker utenlands (et sted hvor det er varmt) + sannsynligvis jobbe som leirleder en uke på Norges Blindeforbunds ungdomsleir. Det blir min sommer Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 20. mai 2002 #5 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg og min kjære skal ha en uke heeelt alene, hvor vi bare skal sulle og dulle rundt akkurat som det passer oss. Også skal vi 14 dager til Tyrkia. Og da skal vi seff ha med poden. Gleder meg kjempe masse til det!!!! Ellers så har vi en uke til sammen, hvor vi ikke har noe spes. planer. Det blir nok en svensketur og litt familiebesøk tenker jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå