Gjest Fuglehue Skrevet 25. november 2003 #1 Skrevet 25. november 2003 søm heter den, og jeg har nettopp sydd en kjempekul ball/julekjole om er rød trang lang og stroppløs og fin! Det er så kos og lage eget tøy iallfall når det blir fint. Strikket skjerf har jeg også gjort huhu! Jeg føler mei so bestemor, tror jeg flytter inn på gamlehjem snart
Gjest Fuglehue Skrevet 25. november 2003 #3 Skrevet 25. november 2003 Jeg kan brodere også nå! Jeg broderte en badegakk veske!
blå Skrevet 25. november 2003 #4 Skrevet 25. november 2003 Strikking og sying er supergøy. Har tatt mange sånne fag jeg også på skolen, og det er kjempegøy. Hvorfor føler du deg som bestemor når du strikker??? Det gjør heldigvis ikke jeg.
Gjest Fuglehue Skrevet 28. november 2003 #5 Skrevet 28. november 2003 fordi min kjære kalte meg både ullfrid og bestemor da jeg tok med strikketøyet hjem for å jobbe fortere der... sukk og akk, for noe styr men nå har jeg da iallfall fine skjerf HUHU!
Gjest sexysadie Skrevet 28. november 2003 #6 Skrevet 28. november 2003 steinbra at du bryr deg om å lære skredderfaget.
Iselilja Skrevet 28. november 2003 #8 Skrevet 28. november 2003 Hvilken skole er det som har den linjen? Høres gøy ut:)
Gjest Nefertiti Skrevet 28. november 2003 #9 Skrevet 28. november 2003 Beklager å komme med en liten digresjon, men vet du om noen bøker hvor en kan lære litt mer om å sy klær? Har letet etter dette, men det er tydligvis ingen bestseller i butikkene Hadde vært takknemlig for noen tips, for jeg skal snart sette i gang et lite syprosjekt
Gjest Fuglehue Skrevet 28. november 2003 #10 Skrevet 28. november 2003 ss: ja jeg skal bli drittflink til dette huhu Alynia det er mandal vgs og vår rektor heter helga håhå akkurat som en gassmaske jeg kjenner nefertiti jeg aner ikke men har du kjøpt burda vi bruker disse på skolen masse fint likevel masse sært der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå