Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

søm heter den, og jeg har nettopp sydd en kjempekul ball/julekjole om er rød trang lang og stroppløs og fin! Det er så kos og lage eget tøy iallfall når det blir fint. Strikket skjerf har jeg også gjort huhu! Jeg føler mei so bestemor, tror jeg flytter inn på gamlehjem snart :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Fuglehue
Skrevet

Jeg kan brodere også nå! Jeg broderte en badegakk veske!

Skrevet

Strikking og sying er supergøy. Har tatt mange sånne fag jeg også på skolen, og det er kjempegøy.

Hvorfor føler du deg som bestemor når du strikker??? Det gjør heldigvis ikke jeg.

Gjest Fuglehue
Skrevet

fordi min kjære kalte meg både ullfrid og bestemor da jeg tok med strikketøyet hjem for å jobbe fortere der... sukk og akk, for noe styr men nå har jeg da iallfall fine skjerf HUHU!

Gjest sexysadie
Skrevet

steinbra at du bryr deg om å lære skredderfaget.

Skrevet

Hvilken skole er det som har den linjen? Høres gøy ut:)

Gjest Nefertiti
Skrevet

Beklager å komme med en liten digresjon, men vet du om noen bøker hvor en kan lære litt mer om å sy klær? Har letet etter dette, men det er tydligvis ingen bestseller i butikkene :)

Hadde vært takknemlig for noen tips, for jeg skal snart sette i gang et lite syprosjekt :)

Gjest Fuglehue
Skrevet

ss: ja jeg skal bli drittflink til dette huhu

Alynia det er mandal vgs og vår rektor heter helga håhå akkurat som en gassmaske jeg kjenner

nefertiti jeg aner ikke men har du kjøpt burda vi bruker disse på skolen masse fint likevel masse sært der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...