Gå til innhold

Overgang pga høy lønning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder Inter på å selge Etoo. Hvorfor? Jo fordi UEFA reglene sier at hver klubb ikke kan bruke så mye på lønninger! Eller tar jeg feil? Det jeg har lest ihvertfall. Og da forstår jeg ikke.

1. Manchester City bøtter ut med høye lønninger. Hvorfor sliter Inter da? De har noen spillere med høye lønninger, men ikke så høye som Man.City vel?

2. Etoo drar til Russland. Men da må Inter erstatte han, og Forlan, Tevez eller andre spille tar plassen hans. De tjener jo nesten like mye. Hvorfor selge sinnsyk god spiller med høy lønning pga høy lønnning, ved å kjøpe en mindre god spiller med nesten like høy lønning?

3. Inter sier at de vil satse ungt? Hvorfor selger de spillere som begynner å komme på toppen av karrieren da når de "bare" er 25 år? Balotelli er en ting, men de selger blant annent Zlatan og vurderer å selge Sneijder. De vurderer også å selge Maicon fordi han ikke hadde så bra sesong, og han er rundt 30. Føler at Inter blir et lag som Arsenal, som har satset ungt i 10 år uten å ha vunnet noenting..

4. Den nye intertreneren liker spillestilen 3-5-1-1. Også spiller han med to forsvarspillere som vinger. Altså 5 forsvarspillere på banen!!! Why??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...