MarianneE Skrevet 27. november 2003 #21 Del Skrevet 27. november 2003 De gangene vi er i Sverige kjøper vi røyk (til mannen), kjøttvarer, brus, godis, ostepops :D , og masse glutenfrie varer til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 27. november 2003 #22 Del Skrevet 27. november 2003 Bare et tips: Torky er billigere i Sverige enn her hjemme - vi pleier å ta med et par-tre ruller når vi kjører. Og vi handler stort sett på Nordby - der er utvalget godt nok for meg, og av en eller annen grunn har jeg ikke heeelt sansen for Svinesundområdet. Men dere - sist jeg var der, så var det vanvittig mye folk, så en handletur nå når det snart er desember bør times til tider når det ikke passer for "alle" å kjøre! Jeg var der på formiddagen og ble overrasket over køene ved kassen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZIBRA Skrevet 28. november 2003 #23 Del Skrevet 28. november 2003 vi drar ofte på handletur til Sverige. Hvorfor ikke!!? Pleier å ha det veldig koselig¨på de turene! Ett tips til dere som køper kylling er å se på innholdet, hvis det står 90% kylling så er resten bare vann og blir slafsete og ikke noe godt i det hele tatt (synes jeg) Uansett, da vet man hvertfall hva man får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 29. november 2003 #24 Del Skrevet 29. november 2003 Kom faktisk nettopp hjem fra en koselig, men harry ( ) julehandeltur til Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå