AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Hvor er det billigst hele tiden mobilt bredbånd? Sånn at man betaler feks. 125 kroner i måneden og å surfe så mye man vil 24 timer i døgnet? Netcom hadde sånt tilbud i fjor høst. Hvilket firma har billigst alltid bredbånd nå ?
*Mocca* Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Chess har til 125,- pr mnd og jeg surfer døgnet rundt.
Gjest padawan Skrevet 26. august 2011 #3 Skrevet 26. august 2011 På denne siden hos Chess (regner med det er detet abonemanget du mener Mocca) stpr følgende: Månedsprisen gir deg fri bruk av data i Norge mellom kl 17.00 og 08:00, i tillegg til helger og helligdager. Bruk på dagtid (mellom kl 08:00 og 17:00) blir priset til 5 kr per MB, men maksimalt 50 kr per dag. Netcom har forskjellige abonement med forskjellig hvor mye du kan laste ned per måned. Telenor har noe lignende med forskjellig mengde data som kan lastes ned.
Gjest nupp Skrevet 26. august 2011 #4 Skrevet 26. august 2011 (endret) dårlig erfaring med mobilt bredbånd. internett kutter ut hele tiden selv om man sitter rolig i stua. jeg ville heller skaffet meg ordentlig internett. har det raskeste som går ann her nå. er veldig fornøyd. tar 10 min å laste ned en film og internett kutter bare ut et par ganger i året. jeg opplevde at mobilt bredbånd kutta ut flere ganger om dagen. prøvde både netcom og telenor. netcom er verst Endret 26. august 2011 av nupp
Gjest padawan Skrevet 26. august 2011 #5 Skrevet 26. august 2011 bruken av mobil bredbånd begrenses av dekningen der du bor. bor du på eller ferdes på områder med dårlig dekning bør du vurdere fastlinje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå