AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Føler meg som er ordentlig fjortis her nå.. Satt og sendte sms med en jeg har "holdt på med" de siste ukene (rett over en mnd), setter i hermetegn, for jeg har følt at det er litt mer enn bare å holde på, det er noe der liksom.. Jeg er nå på besøk på hjemstedet mitt, og satt og drakk vin med mamma mens vi sendte noen sms. Han sier jeg skal hilse til mor, og jeg sier at mor hilser tilbake og lurer på hvem han er. Han skriver tilbake at det har jeg vel fortalt henne? Hvorpå jeg skriver tilbake at jeg har fortalt hva jeg synes om han, men at hun lurte på om vi var sammen, og det veit jeg jo ikke om vi er eller ikke. Da ble det stopp på meldinger =\ Sendte etter en halvtime at "så stille du ble nå da..." Mine tanker er; 1) Han ble skremt av tanken på å være sammen siden vi bare har kjent hverandre litt over en mnd 2) Han ble skuffa over at jeg ikke ser oss som sammen. Likevel - det er vel normalt å sende et svar innen en time...? Blæ, sitter her og føler jeg har ødelagt noe, og siden jeg sendte en mld og "maste" vil jeg liksom ikke sende mer før han svarer meg heller.. Tror ikke jeg har noe spørsmål i dette innlegget egentlig.. men synspunkt hadde jeg satt pris på, tror jeg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Hva med å prøve denne meldingen: "Sa jeg noe galt?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 19. august 2011 #3 Del Skrevet 19. august 2011 vent en dag.. også kan du jo ringe han for å 'slå av en prat' også spørre hvorfor han slutta å ende meldinger til deg den gangen eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 19. august 2011 #4 Del Skrevet 19. august 2011 Hva med å prøve denne meldingen: "Sa jeg noe galt?" Enig med Kamikatze. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. august 2011 #5 Del Skrevet 20. august 2011 SMSing skaper ofte problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. august 2011 #6 Del Skrevet 21. august 2011 Vi trenger oppdatering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå