Gå til innhold

er dette passe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette har jeg spist idag:

frokost en knekkebrød

lunsj gumlet meg i jordbærer under en koselig biltur

middag en pizza stykke

kvelds en gulrot og litt vannmelon

er redd for å gå i sparemodus, derfor spør jeg om det er riktig av mendge jeg har spist idag? Og hva/hvor mye burde jeg spise hvis jeg skal unngå å gå i sparemodus men samtidig gå ned i vekt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er altfor lite!! Nå vet ikke jeg verken vekten eller høyden din, men du bør få i deg minst ihvertfall 1500 kcal. Trener du?

Skrevet (endret)

Nei, det er ikke riktig mengde. Det kunne du nok gjettet selv også.

Bilturer på tom og romlende mage med lite energi og hodet fullt av vektbesettelse er da ikke koselige.

Endret av Glynis
Skrevet

Dette vet du nok svaret på selv.....

Skrevet

Kjenner jeg blir provosert, ta anoreksia-tullet ditt til et annet forum. Slikt er imot reglene her på KG!

Skrevet

er verken anorektiker eller har en slags form for spiseforstyrrelse. jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye, ble mett av alle måltidene jeg spiste

Skrevet

er verken anorektiker eller har en slags form for spiseforstyrrelse. jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye, ble mett av alle måltidene jeg spiste

Hvis du blir mett at ETT knekkebrød, så er det noe galt med deg....

Skrevet (endret)

jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye

Nei, det er jo det vi sier.

Og jo, hvis det der er representativt for ditt kosthold over lengre tid er det absolutt en spiseforstyrrelse, samme om du er enig eller ikke. På samme måte som at man ikke er alkoholiker fordi man innrømmer at man er det, man er alkoholiker fordi man inntar for mye alkohol.

Endret av Glynis
Skrevet

Dagen din ser ut som lunsjen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...