AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 dette har jeg spist idag: frokost en knekkebrød lunsj gumlet meg i jordbærer under en koselig biltur middag en pizza stykke kvelds en gulrot og litt vannmelon er redd for å gå i sparemodus, derfor spør jeg om det er riktig av mendge jeg har spist idag? Og hva/hvor mye burde jeg spise hvis jeg skal unngå å gå i sparemodus men samtidig gå ned i vekt?
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Dette er altfor lite!! Nå vet ikke jeg verken vekten eller høyden din, men du bør få i deg minst ihvertfall 1500 kcal. Trener du?
Glynis Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 (endret) Nei, det er ikke riktig mengde. Det kunne du nok gjettet selv også. Bilturer på tom og romlende mage med lite energi og hodet fullt av vektbesettelse er da ikke koselige. Endret 19. august 2011 av Glynis
Djungelvrål Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Kjenner jeg blir provosert, ta anoreksia-tullet ditt til et annet forum. Slikt er imot reglene her på KG!
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #6 Skrevet 23. august 2011 er verken anorektiker eller har en slags form for spiseforstyrrelse. jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye, ble mett av alle måltidene jeg spiste
Oz- Skrevet 23. august 2011 #7 Skrevet 23. august 2011 Anbefaler deg å lese disse http://fitnessbloggen.no/ekspert-hevder-sparebluss-ikke-eksisterer/ http://fitnessbloggen.no/periodisk-faste-spiseforstyrrelse/
Redbull Skrevet 23. august 2011 #8 Skrevet 23. august 2011 er verken anorektiker eller har en slags form for spiseforstyrrelse. jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye, ble mett av alle måltidene jeg spiste Hvis du blir mett at ETT knekkebrød, så er det noe galt med deg....
Glynis Skrevet 23. august 2011 #9 Skrevet 23. august 2011 (endret) jeg syntes ikke at dette var så fryktelig mye Nei, det er jo det vi sier. Og jo, hvis det der er representativt for ditt kosthold over lengre tid er det absolutt en spiseforstyrrelse, samme om du er enig eller ikke. På samme måte som at man ikke er alkoholiker fordi man innrømmer at man er det, man er alkoholiker fordi man inntar for mye alkohol. Endret 23. august 2011 av Glynis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå