Gå til innhold

Falske negler påsatt i salong.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å ha kunstige negler på min bryllupsdag, da jeg har negler som ikke kan være lange pga jobb, i tillegg er de sprø, og vil liksom bare ikke bli lange.

Det jeg da lurer på er hva skal man be om å få satt på? Er redd for å få lange klør, vil bare ha litt lange negler, som ser naturlige ut, og med fransk manikyr.

Hvor lenge sitter disse neglene på( og holder seg fine) dersom man drar i en ordentlig neglsalong og får satt de på?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Acrylnegler er veldig fine, og du bestemmer jo uansett lengden selv når du får satt på.

De sitter veldig godt i og med at de blir støpt på, og må som regel tas av på salongen igjen..

De er fine de første 2-3 ukene, da begynner dine egne negler å vokse såpass at det vises godt. (det varierer jo veldig hvor fort negler vokser da)

Skrevet (endret)

Har tenkt å ha kunstige negler på min bryllupsdag, da jeg har negler som ikke kan være lange pga jobb, i tillegg er de sprø, og vil liksom bare ikke bli lange.

Det jeg da lurer på er hva skal man be om å få satt på? Er redd for å få lange klør, vil bare ha litt lange negler, som ser naturlige ut, og med fransk manikyr.

Hvor lenge sitter disse neglene på( og holder seg fine) dersom man drar i en ordentlig neglsalong og får satt de på?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Jeg vill gått for gel negler, ikke acryl.. synes det ser mest naturlig ut og de skader neglene mindre. Det du kan gjøre om du vil ha det mest mulig naturlig er å la neglene dine bli den lengden du ønsker for så å få fransk manikyr i Shellac. Dette holder gaaaanske lenge.

Gel og acryl holder seg topp i to uker, for så å falme litt de neste ukene men de er fremdeles brukbare en uke eller to til.

Endret av johoo
Skrevet

Acrylnegler er veldig fine, og du bestemmer jo uansett lengden selv når du får satt på.

De sitter veldig godt i og med at de blir støpt på, og må som regel tas av på salongen igjen..

De er fine de første 2-3 ukene, da begynner dine egne negler å vokse såpass at det vises godt. (det varierer jo veldig hvor fort negler vokser da)

Det er ikke noe problem å ta acryl neglene av selv. Men både shellac, gel negler og acryl må tas av med aceton. :)

Skrevet

gel negler syns jeg er det som ser finest ut;)

Skrevet

Det er ikke noe problem å ta acryl neglene av selv. Men både shellac, gel negler og acryl må tas av med aceton. :)

Nettopp derfor syns jeg det er enkelt og greit å ta de av på salongen :)

Skrevet

Nettopp derfor syns jeg det er enkelt og greit å ta de av på salongen :)

Det er greit:) Men du skrev at de som regel måtte tas av på salongen igjen. Og det er ikke nødvendig:) men valgfritt:)

Skrevet

Det er greit:) Men du skrev at de som regel måtte tas av på salongen igjen. Og det er ikke nødvendig:) men valgfritt:)

Jaja, formulerte meg litt feil.

:)

Skrevet

Blir det hakk og riper i neglelakken hvis man er borti noe da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...