kar på 35 Skrevet 19. august 2011 #1 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg er forsatt singel og det er fredag. Spørsmålet mitt om jeg kommer til å bli det for resten av livet? Jeg sitter i sofaen og tenker på disse tingene nå i kveld. Tenker på kommer jeg til å bli alene for resten av livet eller ikke. I en alder av 37 år og har vært singel hele livet så begynner jeg jammen å lure. Er det virkelig noen som vil ha en på 37 år, som har noen få kg for mye, har diabetes, kommer fra bygda, ikke er fotballgal type (dvs hater sport), eiger ikke interesse for å skru eller mekke biler (slik som alle andre mannfolk på min alder gjør, hobby til levebrød som en bruker mye tid på det og har en slik økonmi at jeg kan betale regningene som kommer inn i tillegg til å bruke de hyggelige ting (slik som å reise osv.) Spørsmålet mitt er da: Er jeg en gørrkjedlig bondegutt som er blitt alt for gammel med sære inetresser og sære behov? Ja, jeg det er fredag og jeg er forsatt singel.... Jeg har bare så lyst til å leve lykkelig, være lykkelig...ha en som jeg kan dele alt med...ønsker meg bare en kjæreste som jeg kan ha i armkroken...og kose med...er det noe jeg kommer til å oppleve noen gang... jeg vet ikke hva det er for med en... Ikke årker jeg å fly på byen bare for å få en ons...det har ikke vært min greie...Jeg har bare så lyst til å få meg en kjærest...en jente som ser meg og liker meg betyr noe for.... Finnes det ingen jente ute i den som store verden som ser meg og ville ha meg slik som jeg er...... Ja, jeg det er fredag og jeg er forsatt singel.... Finnes det ingen som vil bli kjent med meg... (jeg måtte bare sette ord på det jeg tenker i kveld...kom gjærne med synspunkt...for jeg lytter og tar det til meg de meningene som skulle komme frem...) Liten info: (Selv om jeg heter KAR PÅ 35 så er jeg nå 37 år gammel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #2 Del Skrevet 19. august 2011 Det går nok bra skal du se, men jentene kommer ikke hoppende sånn uten videre. Tipper du fortsatt bor på bygden? Vokste selv opp på bondelandet, og fant meg aldri noe før jeg kom meg ut blant... større folkemengder. Er begrenset med folk en kan bli kjæreste med i hjembygden, spesielt når den eneste andre der på samme alder er nabogutten som er hekta på Halo. Har du prøvd online-sjekking, siden du ikke vil "ut på byn"? Det å gå ut på byn er litt seigt uansett, som regel er alle enten halvfulle eller så fulle at de aldri husker folk uansett. Lag en profil på et nettsted, og fortell folk hvordan DU er uten å sette alt for høye forventninger til denne dama. Legg ved noen bilder av deg selv der du smiler og er glad, så skal du nok se... Tror nok mange jenter der ute ser etter en gutt (mann, bare liker å si gutt bedre) som virkelig ønsker en å ha i armkroken. Du må bare være ærlig og ikke utgi deg for noen andre enn du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #3 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg tror og håper det kommer til å ordne seg. Frem til da synes jeg du skal prøve å kose deg og nyte livet så godt du kan. Hvis du liker å reise, så reis! Kanskje treffer du noen på tur? Som singel har man alltid stunder der man er i ferd med å gi opp, og det er lov. Men prøv å ikke gjøre det for ofte, og IKKE tro på tankene! Hvis du tror du aldri kommer til å finne noen, er det fare for at du ikke virker åpen for å møte noen heller. Så prøv å tenke positivt. Det finnes lite som er så tiltrekkende som en gutt/mann som utstråler at han har det bra med seg selv og trives med det han gjør. Så virkelig: bare prøv å kose deg i eget selskap (men kom deg ut av huset!) Lykke til PS: Jeg trodde aldri jeg skulle finne en mann som verken var opptatt av fotball, mekking eller andre (i mine øyne litt kjedelige) manne-greier. Heldigvis fant jeg ham til slutt. Og jeg er sikker på at det finnes mange jenter der ute som ønsker seg en sånn som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kulu-kulu Skrevet 19. august 2011 #4 Del Skrevet 19. august 2011 Joda. Broren min var i samme situasjon som deg,i en alder av 36,5. Han fikset seg profil på div datingsider,og 2 år seinere,er han forlovet med ei real dame Han møtte henne ganske så fort på nettet,og har vert kjærester/samboere i 1,5 år. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar på 35 Skrevet 19. august 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 19. august 2011 Tusen takk for ordene som kommer inn..jeg setter veldig stor pris på at noen vil skrive innlegg på tankene mine ikveld. Igjen tusen takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 20. august 2011 #6 Del Skrevet 20. august 2011 Er det virkelig noen som vil ha en på 37 år, som har noen få kg for mye, har diabetes, kommer fra bygda, ikke er fotballgal type (dvs hater sport), eiger ikke interesse for å skru eller mekke biler (slik som alle andre mannfolk på min alder gjør, hobby til levebrød som en bruker mye tid på det og har en slik økonmi at jeg kan betale regningene som kommer inn i tillegg til å bruke de hyggelige ting (slik som å reise osv.) Vet jo ikke hvor mange kg for mye du snakker om, men du gjør nok livet mye enklere for deg selv om du da også aksepterer damer med noen kg for mye etc. Mange folk er rett og slett for urealistiske til å finne seg en passende kjæreste og partner. Jeg vet selvfølgelig ikke om du er det, men det kan uansett være greit å tenke litt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar på 35 Skrevet 20. august 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 20. august 2011 Det blir fortalt tidl. her at det å gå på datesider kan være et triks. Er det noen som er bedre enn andre og ikke minst er seriøse.. Så da får jeg prøve det... Ja, det er lørdag og jeg er forsatt singel.... Tar gjerne i mot flere meldinger fra flere som har lest tankene som jeg delt i gårkveld (fredag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 20. august 2011 #8 Del Skrevet 20. august 2011 Hei:-) Virker jo som om Møteplassen er en populær datingside. Ellers reklamerer Match og Matchaffinity med at de skal finne den "rette" for deg utifra dine interesser, verdier og syn på livet. Koster litt å være med, men kan jo lønne seg i lengden . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå