Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte av ei venninne som hadde snakket med ei venninne at han var et skikkelig villdyr i senga.

Jeg har alltid sett på han som veldig sjenert og reservert, men ble nyssgjerrig på han etter dette.

Kan det være mulig at en sjenert stille type er et villdyr i senga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en ganske stille jente, men er helt rå i sengen.

Så ja, det kan hende han er et villdyr ja ;)

• Liker 1
Skrevet

Åja, definitivt!

Jeg møtte en ganske sjenert gutt som viste seg å være helt rå i senga! Den beste sexen jeg har hatt noen gang og jeg hadde kloremerker på armene dagen etter!

Selv er jeg også ganske sjenert, men når det kommer til senga så elsker jeg å slippe meg helt løs med en som tør å være litt hardhendt med meg.

Det virket som om han hadde det skikkelig bra med meg også, by the way..

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Selvfølgelig er det mulig. Det er det samme som at en svært utadvendt person kan være sjenert i senga.

Skrevet (endret)

Jeg er også sånn.. stille og sjenert..

I rette situasjon gir jeg alt.. :) Det er vel et ordtak som er noe som dette: "stillest grunn, dypest bunn.." eller noe - ikke godt å vite hva som skjuler seg på dypet.. ;)

Endret av Akk
  • Liker 1
Skrevet

ET GAMMELT ORTDAK SIER " STILLEST VANN HAR DYPEST GRUNN " :yvonne:

Skrevet

Helt klart! De stille guttene, er som regel veldig følsomme og energiske i senga. De beste elskerene. De gutta, som påbero seg å være guds nådegave til kvinnen, er gjerne kjedelige og forutsigbare.

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er veldig sjenert og jeg er best i senga. Jeg kommer ALLTID først!

• Liker 1
Skrevet

Den beste sexen fikk jeg av en som var sjenert ja... han kunne virkelig ...

og en av de dårligste var en utadvent type som var stor i kjeften.

så det stemmer nok det også at jeg ønsker meg en sjenert en...

• Liker 1
Skrevet

ET GAMMELT ORTDAK SIER " STILLEST VANN HAR DYPEST GRUNN " :yvonne:

Takk, det var sånn det var ja :)

Skrevet

It's always the quiet ones :lur:

Skrevet

Jeg hørte av ei venninne som hadde snakket med ei venninne at han var et skikkelig villdyr i senga.

Jeg har alltid sett på han som veldig sjenert og reservert, men ble nyssgjerrig på han etter dette.

Kan det være mulig at en sjenert stille type er et villdyr i senga?

Ja,

men kanskje ikke på ons,

kanskje han trenger å bli litt kjent først.

Skrevet

Jeg fikk høre fra konen min at hun trodde i starten av forholdet at jeg var den dårlig i senga pga min sjenerte og rolige holdning sånn ellers. Vi har vært sammen i 3 år, og hun sier at ingen andre har klart å vekke henne så bra sexuellt. Og at de andre villmennene var tragisk kjedelige og statiske i måten å ha sex sammen med.

Jeg elsker sex, og kan nyte det ihvertfall annen hver dag. Noen perioder oftere, noen sjeldnere :)

Skrevet

En sjenert person kan være røff i senga dersom h*n stoler på deg. Ellers vil jeg tro at de fleste som er sjenerte på kjønnsmarkedet er sjenert i senga. Sjenerte folk har ofte lav selvtillit og lavt selvbilde. Derfor har de gjerne få sexpartnere og lite erfaring i senga. Min erfaring er at de som "Danser på bordet" på fester er de beste i senga.

Skrevet

For å snu på det, en eldre herremann gav meg følgende råd for mange år siden: Gå etter ho som ingen ser på, ho vil gi deg en omgang som om det var hennes siste.

Med det tenker jeg at de som ikke skårer ofte gir mer.

:)

• Liker 1
  • 10 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

det betyr at jeg har sjanse på byen siden jeg er sjenert type.

Anonymkode: 1a928...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...