Gjest Katee Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Dumt spørsmål. For noen år siden hadde Bergens Tidende stillingsannonser i avisen på enten fredager eller lørdager. Er det fortsatt slik eller bør jeg belage meg på å kjøpe avisen hver dag?
Gjest Spinell Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Du vet at NAV legger ut alle utlyste stillinger på sine sider?
sberg Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Du vet at NAV legger ut alle utlyste stillinger på sine sider? NAV har færre stillinger enn FINN. For 4-5 år siden brukte jeg både NAV og FINN, men nå ville jeg brukt kun FINN. Bruk lagret søk/agent på FINN så får man automatisk tips om nye stillinger og slipper å lete selv.
Betty2 Skrevet 20. august 2011 #6 Skrevet 20. august 2011 søk på både nav og finn. når det gjelder stillinger, for begge plasser har stillinger den andre siden ikke har. når det gjelder Bt vet jeg desverre ikke. har sett noen utlysninger i løp av uke dagene også, men har stort sett vært bare en og annen annonse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå