Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Skal ut imorgen. Skal jeg ha på denne: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/sisters-point-913/esay-dress-913096-13/ Eller denne (min er i sort, ikke marineblå): http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/sisters-point-913/greed-dress-913098-32/ Jeg likte den sorte best, siden den hvite var litt drit bakfra. Men hva synes dere? Går ikke ut så mye lengre, så trenger litt hjelp.
ludo Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Jeg synes den svarte var den fineste! Kult å kunne gå m slike kjoler
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Jeg synes den svarte var den fineste! Kult å kunne gå m slike kjoler Tenker du på lengden?? Ja, de er litt korte, men den hvite hadde jeg hatt tights under. Den svarte må jeg bare bruker nylonstrømper til, ellers blir alt bare svart og kjedelig. Men da blir det svart, tror jeg... Også lange fjær-øredobber til! Aaaah, jeg gleder meg litt ja :D
Gjest NozMonster Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 (endret) jeg synes det kommer litt ann på anledningen....sååå, hva er anledningen? du skriver ut..ut på byyyen? Endret 19. august 2011 av NozMonster
Olive Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Den sorte var kjempefin, mens den andre er veldig "Nelly" og ikke noe spesielt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Med mindre du er veldig lav ville jeg droppet begge to. For man skal ikke være veldig høy før de to litt lange toppene der blir "døve-antrekk" (du vet - lese på leppene...) Men ønsker du den oppmerksomheten et veldig avkledd antrekk gir, så skjønner jeg jo valget.
Gjest Badabing Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Jeg forstod meg ikke helt på den hvite, men den sorte var kjempefin!
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #10 Skrevet 19. august 2011 jeg synes det kommer litt ann på anledningen....sååå, hva er anledningen? du skriver ut..ut på byyyen? Skal i bursdagsfest til noen kamerater, de har leid restaurant, også er det kanskje ut på nattklubb etterpå.
johoo Skrevet 19. august 2011 #11 Skrevet 19. august 2011 Jeg ville tatt den svarte. Men jeg ville tatt svart nylons strømpebukser til ikke hudfargede. Synes den var litt kort, derfor føles det litt mer dekkende med svarte strømper. Og det er ikke svart og kjedelig, det er flott og elegant men svart kjole og svarte strømper:)
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #12 Skrevet 19. august 2011 Med mindre du er veldig lav ville jeg droppet begge to. For man skal ikke være veldig høy før de to litt lange toppene der blir "døve-antrekk" (du vet - lese på leppene...) Men ønsker du den oppmerksomheten et veldig avkledd antrekk gir, så skjønner jeg jo valget. Den sorte er jo ikke avkledd da. Nesten ikke utringning i det hele tatt! Er man lang så skal beina vises. Mener jeg ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #13 Skrevet 19. august 2011 Definitivt den sorte, den var mye finere enn den hvite. Et blikkfang.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #14 Skrevet 19. august 2011 Det er bare billig og ekkelt. Men det er klart - du får deg helt sikkert noe i morra kveld. 1
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #15 Skrevet 19. august 2011 Det er bare billig og ekkelt. Men det er klart - du får deg helt sikkert noe i morra kveld. Haha! Ok. For alle med korte kjoler er ute etter å få seg noe. Jadda. 2
Tullamore Dew Skrevet 19. august 2011 #16 Skrevet 19. august 2011 Det er bare billig og ekkelt. Men det er klart - du får deg helt sikkert noe i morra kveld. Det er ikke ofte jeg drar opp sjalusikortet, men. 2
FantasDick Skrevet 19. august 2011 #17 Skrevet 19. august 2011 Er forresten enig med de som sier den er for kort, i alle fall om man er på høyde med modellen (ser det godt på catwalk-filmen). Derfor ville jeg valgt sorte tette strømpebukser til denne.
Gjest HunterLady Skrevet 19. august 2011 #18 Skrevet 19. august 2011 (endret) Er forresten enig med de som sier den er for kort, i alle fall om man er på høyde med modellen (ser det godt på catwalk-filmen). Derfor ville jeg valgt sorte tette strømpebukser til denne. Ja, jeg tenkte det. Men blir det ikke veldig svart???! Svart kjole, svarte strømpebukse og svarte støvletter.. Kjolen kommer jo ikke så veldig godt fram da? Jeg er forresten 172 Endret 19. august 2011 av HunterLady
FantasDick Skrevet 19. august 2011 #19 Skrevet 19. august 2011 Ja, jeg tenkte det. Men blir det ikke veldig svart???! Svart kjole, svarte strømpebukse og svarte støvletter.. Kjolen kommer jo ikke så veldig godt fram da? Jeg er forresten 172 Jeg tror nok den vil bli litt for kort på 172 cm, men det er jo du som skal gå med den! Tja, det blir litt hel-sort ja, men frisk opp litt med sminke (neglelakk?) veske/clutch og accessories? Og så ville jeg valgt pumps og ikke støvletter til, men det kommer an på hva du har i klesskapet samt liker å gå med selv.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #20 Skrevet 19. august 2011 Alt som er kortere enn knelagt blir slaktet her, så ikke bry deg om det;) Likte den svarte best, men ikke med svart strømpebukse til, det blir litt heavy mye svart. Den hvite var også grei, hvis du vil flashe med siste rest av brunfargen etter sommeren:p Også heller spare den svarte til høsten/vinteren. Slik tenker jeg av og til hvertfall. Og dere vet at HL liker oppmerksomhet for utseende (ref. alle utseendetrådene her), så slapp av med det lengde-maset. Jeg går med korte kjoler selv og er ikke billig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå