Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer rundt disse? Har selv prøvd basiron for noen år tilbake. fungerte IKKE. dessuten så mister man fargepigmenter i huden av å bruke den. Men har startet på den igjen nå. merker litt bedring.

M.D derimot, har jeg aldri prøvd. men vurderer det. dette er jo en syrebehandling. men gir det bra resultater? bedre enn basiron?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bare hørt godt om basiron jeg da.. men det er jo individuelt hva huden trenger.. syrebehandling er vel neppe det beste med mindre det er anbefalt av en som kan dette og har sett utgangspunktet, men ellers har jeg også bare hørt godt om MD. har desverre ikke prøvd noen av dem selv, men har veldig lyst å prøve basiron.. lykke til med hva du måtte prøve:)

Skrevet

Har kun hørt dritt om Basiron. Har også prøvd det selv, og det tørker kun ut huden. Hjelper kanskje et par dager, men så kommer helvete tilbake x 1000. Nå bruker jeg MD Formluations produkter (og Decleor), og det varer.

MD har MANGE produkter, det er ikke "bare en syrebehandling." Tipper du tenker på Continuous Renewal Serum? Har prøvd den selv, elsket den. Men det er ikke noe du kun kan bruke litt, du må bruke det over en lengre periode. Bruker den ikke nå lenger pga. jeg er fattig elev. Men anbefales fra min side i alle fall. MD sin Face & Body Scrub er også fab.

Skrevet

MD har vel et produkt som er ca samme ulla som Basiron, så man kan jo lure litt. :) Men Basiron som i salven brukes kun som skikkelig sos-produkt her i huset, ellers tar jeg ikke i den med ildtang engang. Den bleiker kantene på klærne mine, sier vel egentlig sitt. :fnise:

Har dog helt fenomenal erfaring med MD generelt, brukt det i flere år med superresultat. Godt å kjenne at huden får FUKT også, fremfor bare masse fett. :)

Skrevet

Min erfaring med MD er IKKE god :( Vil anbefale deg og heller ta en tur til hudlege før du kaster penger ut av vinduet... Jeg tester nå ut aberela som er a-vitaminsyrekrem på resept sammen med tetracyklin.

Skrevet

Basiron tørker ut både kviser og hud, og dreper den øvrige huden. MD fikser kviser og pleier den øvrige huden. Jeg trodde valget var enkelt, jeg?

Syrebehandlingen til MD er forresten ikke det samme som Continious Renewal Serum. Serumet er til hjemmebruk, imens syren som brukes til syrebehandling i salong er vesentlig sterkere og mer effektiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...