AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Fikk nettopp vite at lærerutdannelsen min har blitt godkjent av Utdanningsdirektoratet. Er ikke norsk, men kommer fra et EU-land, og er norsk statsborger nå. Har fast jobb som assistent i barnehage, men vil gjerne jobbe som lærer. Hva gjør jeg nå? Noen som har vært i liknende situasjon? takk
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Fikk nettopp vite at lærerutdannelsen min har blitt godkjent av Utdanningsdirektoratet. Er ikke norsk, men kommer fra et EU-land, og er norsk statsborger nå. Har fast jobb som assistent i barnehage, men vil gjerne jobbe som lærer. Hva gjør jeg nå? Noen som har vært i liknende situasjon? takk Begynner å søke jobb og melder deg ledig på nav. Ledige jobber i linken. https://www.nav.no/stillinger/stillinger?s4=38725 Til lykke.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Begynner å søke jobb og melder deg ledig på nav. Ledige jobber i linken. https://www.nav.no/stillinger/stillinger?s4=38725 Til lykke. tusen takk! Dette høres greit ut. Betyr det at jeg bør si opp jobben min? Er NAV forpliktet til å finne jobb til meg? Takk for svar
Chelmon Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Nei du bør aldri si opp jobben din før du har en ny jobb. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Nei du bør aldri si opp jobben din før du har en ny jobb. takk for svar.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Nei, NAV er ikke forpliktet til å finne ny jobb til deg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Nei, NAV er ikke forpliktet til å finne ny jobb til deg. i barnehagen hvor barna mine går, er det 2 kvinner som knapt snakker norsk. De får betalt av NAV å jobbe der for å få erfaring. Er dette vanlig? Vet ikke om det har noe med temaet, bare spør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå