Gjest Mathilde Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 såkalt rimming, kan være svært farlig? Selv om partneren er helt frisk, er det svært stor sjangs for å få Hepatitt A blant annet, og amøber. Sistnevnte kan ta det flere måneder før en merker noe av, før de f.eks. kan angripe kroppen innenfra og føre til indre blødninger osv. Høres ut som en skrekkfilm. Skjønner ikke at folk tør! Er du ikke redd for det?
SubHuman Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Synes det er ekkelt å slikke andre i rassen :S
HopelessFear Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Jeg er mer bekymret for ecoli enn hepatitt, men det er nå meg.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Det ville overrasket meg mer om det IKKE var litt farlig å slikke noen i analen. Jeg mener, det er rumpehullet. Vi kvitter oss med avføring via det, det er mange bakterier der inne som skal kun være der inne, og ikke i andre steder i kroppen, for det kan gjøre en alvorlig syk. Jeg har også hørt om noen som slikker kuken etter at den har vært i analen deres, jeg forstår ikke de som tør det i hvertfall..
Giacomo_P Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Man kan ikke smittes av et hepatittvirus som ikke finnes der... Ellers er e. coli en reell risiko, selv om smitterisikoen genrelt er liten, fordi de små mengdene man får i seg vil brytes ned i mundhule, mave og tarm, både enzymatisk og via immunrespons. Men er smittekilden stor nok, kan det bli stygt. Risikoen er til stede, selv om den er lav. Jeg anbefaler ikke å gjøre dette. Amøber og forskjellige parasitter kan man også få, men det er avhengig av at de findes der man stikker tungen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå