jenascia Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg skal ta generell studiekompetanse som privatist pga at jeg gikk 5mnd yrkeskole privat og har dermed ikke vgs, men skal ta studiekompetanse som mine gjevnaldrede til våren. snakket med de på russeservice og hun lurte på om jeg kanskje ble satt opp på en liste tilknyttet en vgsskole i nærheten mtp privatisteksamenslistene, blir jeg det? står jeg oppført som en som tar eksamner så jeg dermed er tilknyttet en vgs og kan bestille russeutstyr?! takker masse for svar om noen vet:)
Gjest Solsmil Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 altså, du tar vel privatisteksamen ved en videregående skole. men med mindre du ikke er tilknyttet en klasse ved en videregående skole, så virker det ganske meningsløst å være russ, siden du da vel ikke er medlem av noe russemiljø...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Nei, du vil ikke være tilknyttet en videregående skole når du kun tar privatisteksamener.
jenascia Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2011 har jo venneflokker fordelt på to forskjellige skoler som jeg skulle vært med på ting, men da blir det vel umulig å få bestilt klær og russebevis da?!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 Du kan vel finne på ting sammen med vennene dine selv om du ikke er russ? Skjønner ikke helt hvorfor du må ha russeklær for å kunne være sammen med dem i denne perioden..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå