AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1 Skrevet 19. august 2011 Jeg sto og så på balsam på butikken i dag, og så at en 500 ml flaske First Price balsam kostet 7-8 kroner, mens de andre dagligvarebalsamene lå på 30-40 kroner for 200 ml. Jeg har ikke råd til å bruke frisørbalsam akkurat nå, så må ha en midlertidig løsning, og da lurer jeg på om First Price kan være så mye dårligere enn annen balsam som selges i dagligvare? Det er vel jevnt over ikke så bra saker uansett det du finner i hyllene på Kiwi, og First Price inneholder vel stort sett det samme som Fructis? Eller tar jeg feil?
bootylicious Skrevet 19. august 2011 #2 Skrevet 19. august 2011 Jeg har prøvd den, og helt ærlig så merket jeg ikke spesielt stor forskjell om jeg sammenlignet den med define eller redken sine balsamer. Men er sikkert noe skummelt i den som frisørpolitiet vil si ifra om
Chelmon Skrevet 19. august 2011 #3 Skrevet 19. august 2011 Jeg bruker fructis tli vanlig fordi den lukter sååå godt Synes den er helt super, og tror den koster 19 kroner hver for balsam/sjampo. Jeg ville ha prøvd first price sin da, den koster jo bare 7-8 kroner og greit å ha noe i reserve om du en dag skulle gå tom uansett om du bestemmer deg for å bruke den fast eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #4 Skrevet 19. august 2011 Jeg sto og så på balsam på butikken i dag, og så at en 500 ml flaske First Price balsam kostet 7-8 kroner, mens de andre dagligvarebalsamene lå på 30-40 kroner for 200 ml. Jeg har ikke råd til å bruke frisørbalsam akkurat nå, så må ha en midlertidig løsning, og da lurer jeg på om First Price kan være så mye dårligere enn annen balsam som selges i dagligvare? Det er vel jevnt over ikke så bra saker uansett det du finner i hyllene på Kiwi, og First Price inneholder vel stort sett det samme som Fructis? Eller tar jeg feil? jeg har prøvd den, og av en eller annen grunn så var det som om håret ikke ble rent. Jeg brukte både shampoen og balsamen et par uker bare for å teste det. Var absolutt ikke fornøyd, og følte meg skitten helt til jeg hadde kjøpt skikkelige produkter. Jeg tenker som så at enkelte ting kan bare ikke kjøpes billig. Som for eksempel våtservietter, hårprodukter, biler, møbler, eller kjøttvarer. Sånn for å nevne noe...
bootylicious Skrevet 19. august 2011 #5 Skrevet 19. august 2011 Jeg tenker som så at enkelte ting kan bare ikke kjøpes billig. Som for eksempel våtservietter, hårprodukter, biler, møbler, eller kjøttvarer. Sånn for å nevne noe... First price våtservietter er jo fantastiske, haha! Kjempebillige og bra
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #6 Skrevet 19. august 2011 First price kontra andre balsamer i dagligvare er sjeldent noe spesiell forskjell på. I det lengre løp har frisørvarer høyere konsentrasjon av ingredienser som sies å skulle gjøre ting for håret. Personlig har jeg lite tro på slikt ettersom håret er passe dødt. Men bruker frisørsjampo og balsam fordi jeg kjenner forskjell på hår og hodebunn. Du kan helt trygt bruke fp balsam i bunn og grunn. Den er bare ganske enkel i ingrediensene. 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #7 Skrevet 19. august 2011 Jeg har sjekket innholdet og vil ikke påstå den virker "skadelig" på håret:) Bruker selv Coop Xtra, den er bra faktisk!
Pitabrød Skrevet 19. august 2011 #8 Skrevet 19. august 2011 Jeg har faktisk sjekket innholdet i FP shampo og balsam mot andre shampo/balsam som selges i dagligvare, og det er stort sett samme ingrediensene;)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #9 Skrevet 19. august 2011 Så lenge det er midlertidig burde det jo ikke være noe problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå