Gjest Human Being Skrevet 14. november 2004 #161 Del Skrevet 14. november 2004 1. Er du i godt humør i dag? - passe. jeg kjeder meg litt. 2. Har du noen kjæledyr? - ja en hund. 3. Hvilken farge er det på genseren din? - har ikke genser på. 4. Er du forelsket? - Vet ikke. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? -ulykkelig. 6. Favoritt mat? - kjøttkaker 7. Favoritt sang? - puff daddy & faith evans - i'll be missing you 8. Tog eller buss? -Both 9. Skole eller jobb? -Both 10. Er det trening eller sofaen som frister? -sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? -1 stk (som jeg vet om iallefall) 12. Hva hadde du til middag i dag? - Fiskesuppe 13. Har du vært forkjøla i høst? -Ja. 14. Favoritt høytid? -Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? - Adrian 16. Sommer eller vinter? - sommer 17. Roser eller liljer? - roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? - singel 19. Gleder du deg til i morgen? - Egentlig ikke. 20. Hva er klokken nå? - 02:01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2004 #162 Del Skrevet 12. desember 2004 Hailie skrev: Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? NEI 2. Har du noen kjæledyr? Ja 3 3. Hvilken farge er det på genseren din? BLÅ 4. Er du forelsket? Ikke direkte, den er vel gått over i noe mer seriøst 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? mest lykkelig 6. Favoritt mat? akkurat nå, julemat 7. Favoritt sang? Den fine med Kristian Valen.. 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Alt til sin tid 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen så vidt jeg vet 12. Hva hadde du til middag i dag? Skal ha pinnekjøtt 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Eli 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Sambo 19. Gleder du deg til i morgen? Ikke spesielt i grunnen 20. Hva er klokken nå? 13.26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 1. januar 2005 #163 Del Skrevet 1. januar 2005 1. Er du i godt humør i dag? Sånn passe. 2. Har du noen kjæledyr? To slørhaler. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Lilla. 4. Er du forelsket? Ja, litt. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig. 6. Favoritt mat? Moussaka. 7. Favoritt sang? Still here m Kristian Valen (for tiden) & Obsesien m Aventura. 8. Tog eller buss? Buss 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen 12. Hva hadde du til middag i dag? Kalkun 13. Har du vært forkjøla i høst? Nei 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Isabel eller Elias 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Begge deler! 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja 20. Hva er klokken nå? 16:40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2005 #164 Del Skrevet 2. januar 2005 1. Er du i godt humør i dag? helt greit 2. Har du noen kjæledyr? ja, en herlig pusekatt 3. Hvilken farge er det på genseren din? mørkeblå 4. Er du forelsket? Ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? hlt umulig å svare på, liker så mye forskjellig. 7. Favoritt sang? Akkurat nå Misunderstood med Robbie kanskje?! 8. Tog eller buss? helst bil, men blant de to: tog. 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? begge deler, alt ettersom. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? noen i hvertfall. bla. MarianneE, Aricept og Diva 12. Hva hadde du til middag i dag? litt for tidlig på dagen enda til å spise middag. 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? må el bli jul. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? det har jeg ikke tenkt på 16. Sommer eller vinter? alle årstidene har sin sjarm, 17. Roser eller liljer? roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? samboer 19. Gleder du deg til i morgen? nei, verken gleder eller gruer meg. 20. Hva er klokken nå? 8.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rethe Skrevet 10. januar 2005 #165 Del Skrevet 10. januar 2005 Sitat Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Ja ikke så værst 2. Har du noen kjæledyr? nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? hvit 4. Er du forelsket? så dær 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? lykkelig (gift) 6. Favoritt mat? kylling 7. Favoritt sang? noe av Keane for øyeblikket 8. Tog eller buss? tog 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? både og 11. Kjenner du mange her på kg i rl? et par stykker 12. Hva hadde du til middag i dag? gryterett 13. Har du vært forkjøla i høst? nei, bank i bordet! 14. Favoritt høytid? jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Eiril eller Jacob 16. Sommer eller vinter? sommer 17. Roser eller liljer? liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? gift 19. Gleder du deg til i morgen? ja 20. Hva er klokken nå? 05.01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 17. januar 2005 #166 Del Skrevet 17. januar 2005 Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? JA 2. Har du noen kjæledyr? Ja hund og Katt 3. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit og rød 4. Er du forelsket? JA 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig 6. Favoritt mat? Hjemmelaget Pizza eller taco 7. Favoritt sang? Har ingen spesiell favoritt 8. Tog eller buss? Buss 9. Skole eller jobb? Jobb,men akkurat nå er jeg i fødselpermisjon 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening...men er også glad i sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Vet av noen 12. Hva hadde du til middag i dag? Tomatsuppe med makaroni og pølse13. Har du vært forkjøla i høst? NEI 14. Favoritt høytid? JUL 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Gutt Mathias.Jente Anita 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Ja takk begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? GIFT 19. Gleder du deg til i morgen? JA 20. Hva er klokken nå? 21.47 Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2005 #167 Del Skrevet 20. januar 2005 1. Er du i godt humør i dag? Joda, bare litt trøtt 2. Har du noen kjæledyr? jepp, hund 3. Hvilken farge er det på genseren din? grå 4. Er du forelsket? ja i gubben 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? lykkelig 6. Favoritt mat? pasta 7. Favoritt sang? aner ikke en av norah jones sine 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? inge av delene 10. Er det trening eller sofaen som frister? senga 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei bare 1 12. Hva hadde du til middag i dag? potetrett 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? julen 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Daniel 16. Sommer eller vinter? høst 17. Roser eller liljer? liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? gift 19. Gleder du deg til i morgen? ja 20. Hva er klokken nå? 0530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #168 Del Skrevet 14. februar 2005 1. Er du i godt humør i dag? Nei, i dag er jeg trist.Og veldig sliten. 2. Har du noen kjæledyr? NEI:( 3. Hvilken farge er det på genseren din? sort (nesten alltid) 4. Er du forelsket? nei,desverre ikke 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? 6. Favoritt mat? avocado 7. Favoritt sang? oi.mange. Hallelujah Karaoke Soul The guy with the bubblegun Knifeparty Nice to know you Not a pretty girl Det er så mange.Klarer ikke velge en eller to! 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? Går skole skulle mye gjerne heller jobbet 10. Er det trening eller sofaen som frister? trening 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei, ikke egentlig.Men føler jeg har blitt personlig kjent med noen herifra. 12. Hva hadde du til middag i dag? spiste ikke middag 13. Har du vært forkjøla i høst? ja, masse 14. Favoritt høytid? liker ikke høytider. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Aurora/Nathaniel 16. Sommer eller vinter? Vår 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? jeg er halvsingel.. 19. Gleder du deg til i morgen? nei, ikke spesielt. 20. Hva er klokken nå? 02.31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2005 #169 Del Skrevet 6. mars 2005 Lilleulv skrev: 1. Er du i godt humør i dag? Ja :rosasmil: 2. Har du noen kjæledyr? Nei :-( 3. Hvilken farge er det på genseren din? Turkis 4. Er du forelsket? Jepp :rosasmil: 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig :rosasmil: 6. Favoritt mat? Er så mye, klarer ikke velge. Men kanskje italiensk, kinesisk og mexikansk 7. Favoritt sang? Hm... 8. Tog eller buss? Tog liker jeg best, men jeg tar nok mest buss 9. Skole eller jobb? akkurat nå: ingenting :-( 10. Er det trening eller sofaen som frister? Ja, takk, begge deler! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen 12. Hva hadde du til middag i dag? Vi skal ha kyllinggryte med ris! nam-nam 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja 14. Favoritt høytid? Både jul og påske 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Oj, har mange navn... 16. Sommer eller vinter? Liker best sommer, helt klart!!!!!! 17. Roser eller liljer? Ja, takk, begge deler 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Samboer 19. Gleder du deg til i morgen? Jepp 20. Hva er klokken nå? 10:49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. mars 2005 #170 Del Skrevet 6. mars 2005 Sitat Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? ja 2. Har du noen kjæledyr? ja dama 3. Hvilken farge er det på genseren din? sitter naken 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? ja 6. Favoritt mat? grandiosa 7. Favoritt sang? suck on my chocolate salty balls 8. Tog eller buss? tog 9. Skole eller jobb? jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofa 11. Kjenner du mange her på kg i rl? nei 12. Hva hadde du til middag i dag? polkagriser 13. Har du vært forkjøla i høst? ja 14. Favoritt høytid? kristi himmelfartsdag 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? gorgoth 16. Sommer eller vinter? sommer 17. Roser eller liljer? blæ 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? ja 19. Gleder du deg til i morgen? ikke spesielt 20. Hva er klokken nå? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 6. mars 2005 #171 Del Skrevet 6. mars 2005 1. Er du i godt humør i dag? Litt deppa 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Blå 4. Er du forelsket? Tja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? ulykkelig 6. Favoritt mat? Kyllingburger på Onkel Donald 7. Favoritt sang? Damien Rice - The Blowers Daughter 8. Tog eller buss? Buss 9. Skole eller jobb? Skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? Akkurat nå, sofaen 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Hamburger med ost 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Gutt: Christian, Jente: Henny 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 19. Gleder du deg til i morgen? Nei 20. Hva er klokken nå? 14:23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. mars 2005 #172 Del Skrevet 9. mars 2005 1. Er du i godt humør i dag? Nei, skal ha matteprøve og føler ikke jeg kan noenting. 2. Har du noen kjæledyr? Nei. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Grå. 4. Er du forelsket? Ja, litt.... 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? 6. Favoritt mat? Vanskelig å si. Pasta, tortilla eller pizza (eller alt i sammen. ) 7. Favoritt sang? Demon of the Fall. 8. Tog eller buss? Tog. 9. Skole eller jobb? Hmm... Skole, egentlig. Sett langsiktig. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Trening. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei. 12. Hva hadde du til middag i dag? Spiste ikke middag. 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja. 14. Favoritt høytid? Julen. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Jente = Charlotte, gutt = Nicolai 16. Sommer eller vinter? Sommer. 17. Roser eller liljer? Liljer. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Kjæreste. 19. Gleder du deg til i morgen? Nei, øving på matte igjen. 20. Hva er klokken nå? Sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. mars 2005 #173 Del Skrevet 10. mars 2005 1. Er du i godt humør i dag? ja, jeg er da det 2. Har du noen kjæledyr? nei. Er allergisk mot det meste med pels, og fisker er jo begrenset festlig.. 3. Hvilken farge er det på genseren din? rød 4. Er du forelsket? ja :hjerter2: 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? lykkelig 6. Favoritt mat? Det meste som er italiensk eller meksikansk 7. Favoritt sang? Har ingen klar favorittsang. Like veldig mye forskjellig 8. Tog eller buss? Liker best tog, selv om jeg så og si aldri tar det. 9. Skole eller jobb? begge deler 10. Er det trening eller sofaen som frister? i det siste har det nok blitt litt mye sofa ja. Full skjerpings 11. Kjenner du mange her på kg i rl? ikke som jeg vet om, men en vet jo aldri.. 12. Hva hadde du til middag i dag? ikke kommet lengre enn til frokosten idag, men igår woket jeg 13. Har du vært forkjøla i høst? ja, har nok det 14. Favoritt høytid? må nok bli julen det 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Marcus hvis det hadde blitt en gutt, og Mathilde hvis det ble en jente 16. Sommer eller vinter? Sommer. Helt klart! 17. Roser eller liljer? Liljer tror jeg 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? samboer 19. Gleder du deg til i morgen? klart det. imorgen er det jo fredag! 20. Hva er klokken nå? 10:16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 10. mars 2005 #174 Del Skrevet 10. mars 2005 1. Er du i godt humør i dag? Ja 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Hvit 4. Er du forelsket? Ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Veldig lykkelig 6. Favoritt mat? Taco 7. Favoritt sang? mange... Akkuratt nå er det David Grey- This Year Love 8. Tog eller buss? Ingen av delene.. Men hvis jeg må velge blir det buss 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Akkuratt nå frister sofaen mest 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Har møtt en person :-) 12. Hva hadde du til middag i dag? Har ikke hatt middag ennå 13. Har du vært forkjøla i høst? Jupp... Er det i skrivende stund 14. Favoritt høytid? JUL 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Hmmm... Siden jeg ikke skal ha flere barn, har jeg ikke tenkt på det, men syntes Tiril og Oscar er fine navn 16. Sommer eller vinter? SOMMER 17. Roser eller liljer? Roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Ja, da er det jo helg 20. Hva er klokken nå? 10:51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. mars 2005 #175 Del Skrevet 13. mars 2005 1. Er du i godt humør i dag? Var ikke det tidligere men jeg kommer meg. 2. Har du noen kjæledyr? En liten pus. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Beige.. eller.. nettbutikken kalte den 'tan'. 4. Er du forelsket? Ja, veldig. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig. 6. Favoritt mat? Kylling. 7. Favoritt sang? Natasha Bedingfield - These Words akkurat nå. 8. Tog eller buss? Tog. 9. Skole eller jobb? Jobb. 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofa!! 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Neei, ingen. Kunne godt endret det da. 12. Hva hadde du til middag i dag? Spaghetti bolognese. 13. Har du vært forkjøla i høst? Jaaa. :evil: I mange uker. 14. Favoritt høytid? Jul. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Heidi eller Nathaniel. 16. Sommer eller vinter? Sommer. 17. Roser eller liljer? Roser. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Kjæreste, forhåpentligvis snart forlovet. 19. Gleder du deg til i morgen? Ja, litt. 20. Hva er klokken nå? 21:55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. april 2005 #176 Del Skrevet 23. april 2005 1. Er du i godt humør idag? Ja det er jeg på tross av en stor skuffelse 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Pink og fucsia 4. Er du forelsket? Nei og har ikkje planer om at bli det. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Lykkelig over ikkje at vere det 6. Favoritt mat? Garfield mad (lasagne) 7. Favoritt sang? :oops: Vet faktisk ikkje 8. Tog eller buss? Buss. 9. Skole eller jobb? Skole 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofa (burde nog vere trening) 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei 12. Hva hadde du til middag i dag? Bare ett par stykker brøt 13. Har du vært forkjøla i høst? Bare ett par dager inn imellem 14. Favoritt høytid? Pinse,da blir allt så grønt og kjønt 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Heidi så klart! 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 4ever 19. Gleder du deg til i morgen? Ikkje spesiellt 20. Hva er klokken nå? 17.35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formosiss Skrevet 23. april 2005 #177 Del Skrevet 23. april 2005 1. Er du i godt humør i dag? Sånn passelig. 2. Har du noen kjæledyr? Nei, ikke nå. Har hatt en hund og to kaniner. Nå steller jeg en hest to - tre dager i uken. 3. Hvilken farge er det på genseren din? Veldig rød. 4. Er du forelsket? *Peke på sin kjære som sitter ved siden av* 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Se ovenfor, men ja - lykkelig. 6. Favoritt mat? Spaghetti a la Silje, kyllingburger, fetaost(!). 7. Favoritt sang? Kommer helt an på humøret. Akkurat nå for tiden er det vel Vamp med Tir Na Noir. 8. Tog eller buss? Tog, selv om jeg tar bussen 10 ganger så ofte. 9. Skole eller jobb? Begge deler, selv om jeg nok senere vil foretrekke jobb. Slipper å ta den med meg hjem og arbeide mer på kveldene ;-) 10. Er det trening eller sofaen som frister? Kommer an på dagen. Akkurat nå er det sofaen, siden jeg er syk. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Nei, kjenner ingen andre - med mindre noen jeg kjenner er skap-KG-ere da. 12. Hva hadde du til middag i dag? Spiste hjemmelaget burger. 13. Har du vært forkjøla i høst? I høst, i vinter og er forkjølet igjen nå. 14. Favoritt høytid? Julen. 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Da hadde jeg nok antagelig dauet av sjokk. Men, dersom kjæresten hadde vært enig, hadde det nok blitt noe med Saga, Odin eller Christiern. 16. Sommer eller vinter? Sommer, men aller helst vår. 17. Roser eller liljer? Hvite roser. 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Kjæreste. 19. Gleder du deg til i morgen? Ikke nevneverdig. Reiser hjem fra kjæresten da. 20. Hva er klokken nå? 20:12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. april 2005 #178 Del Skrevet 23. april 2005 Hailie skrev: Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Ja 2. Har du noen kjæledyr? Noop 3. Hvilken farge er det på genseren din? i dag er den blå - men jeg har flere enn en - men ikke på meg samtidig da... 4. Er du forelsket? ja 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? e du lykkelig? korsjen går det med deg no? æ e lykkelig 6. Favoritt mat? taco 7. Favoritt sang? i'l rather dance with you - kings of conv. 8. Tog eller buss? Tog selvsagt 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen - for f... 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Noop 12. Hva hadde du til middag i dag? Gryterett 13. Har du vært forkjøla i høst? nei, takk og lov 14. Favoritt høytid? Jula (varer helt til påske... så er litt glad i den og) 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? marte / martin 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Gift 19. Gleder du deg til i morgen? Jepp 20. Hva er klokken nå? 20.11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #179 Del Skrevet 23. april 2005 Sitat Her kommer litt tidsfordriv :blunke: 1. Er du i godt humør i dag? Sånn passe 2. Har du noen kjæledyr? Nei 3. Hvilken farge er det på genseren din? Blå 4. Er du forelsket? Nja.. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? Ingen av delene 6. Favoritt mat? Pasta og wok 7. Favoritt sang? Mange! 8. Tog eller buss? Buss 9. Skole eller jobb? Jobb 10. Er det trening eller sofaen som frister? Sofaen... 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ikke som jeg vet om. :-) 12. Hva hadde du til middag i dag? Pizza 13. Har du vært forkjøla i høst? Ja 14. Favoritt høytid? Julen 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Andria eller Dante (italienske navn) 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Liljer 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? Singel 19. Gleder du deg til i morgen? Nei 20. Hva er klokken nå? 01.44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 3. oktober 2005 #180 Del Skrevet 3. oktober 2005 1. Er du i godt humør i dag? tja, er ikke i dårlig humør iallefall 2. Har du noen kjæledyr? Verdens beste puseklatt! 3. Hvilken farge er det på genseren din? Grå 4. Er du forelsket? nei.. 5. Isåfall: Lykkelig eller ulykkelig? verken eller 6. Favoritt mat? Grillmat. Always! 7. Favoritt sang? Timbuktu - Gott folk 8. Tog eller buss? Tog 9. Skole eller jobb? en slags mix 10. Er det trening eller sofaen som frister? sofagris. uffa.. 11. Kjenner du mange her på kg i rl? Ingen (så vidt jeg vet) 12. Hva hadde du til middag i dag? La-la-lasagne 13. Har du vært forkjøla i høst? nope 14. Favoritt høytid? Jul 15. Hvis du fikk et barn i morgen ; hva ville du kalt h*n? Hun: Marielle. Han: Tobias 16. Sommer eller vinter? Sommer 17. Roser eller liljer? Røde roser 18. Kjæreste? Samboer? Gift? eller singel? evig singel... 19. Gleder du deg til i morgen? nesj, igrunn ikke 20. Hva er klokken nå? 1943 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå